Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Utseendet på Segalovers

  • Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #2692  by ManiaC
 
Menar du bakgrunden på hela forumet typ eller bara själva bakgrunden bakom forumet så att säga (vid sidorna)?

alltså allt det här eller bakgrunden^^?
Untitled.jpg
Untitled.jpg (38.87 KiB) Viewed 30546 times
Kanske kan försöka snickra ihop nåt längre fram som man kan välja imellan alt byta till sedan. Men i dagsläget finns dessa två teman så vilket ska vara primärt av dem 2 för tillfället tycker ni?
 #3529  by ManiaC
 
För er som vill ha ett riktigt ljust forum så jobbar jag på det nu.. Dröjjer nog inte överdrivet länge innan det är tillgängligt. Detta kommer även vara fullt kompatibelt med arkad delen och inte bugga sig lika mkt från start. Det kommer att gå lite mer i "Standard" stuket på ett phpbb forum(subsilver).. Likt NesDb fast med lite mer SEGA touch över det hela förstås ;)
 #3965  by HVQ
 
hmm får köra det ljusa ett tag innan ja, röstar. snyggt är det iaf [thumbup]
 #3966  by Tronin
 
Utav de två alternativen så väljer jag det ljusa temat. Hade det däremot det mörka/röda temat varit ett av alternativen hade det blivit svårt att välja.
 #3968  by Otherworld
 
Det mörka!! Det här ljusa gillade jag inte alls tyvärr.. Inte ens lite. Tyvärr.
Designmässigt är det absolut inget fel på det! Men jag avskyr när det ska vara så ljust på forum. Gillar det mörka mycket bättre! Älskar det. Så skönt för ögonen och snyggt.
 #3971  by ManiaC
 
Det mörka röda kommer finnas tillgängligt att välja om man vill. Vill dock ha något relativt i SEGA's färger som standard. Tycker det röda blir mer exklusivt om man mest använder det vid juletid :)

Från början har jag helt klart varit mest för det mörka.. Har tvingat mig att använda det ljusa temat den senaste tiden.. I början kändes det konstigt men nu känns det inte helt dumt... Det är så att det blir svårt för mig^^ Men jag kommer lägga min röst till det mörka då det sticker ut mer i mängden mot alla ljusa forum & självfallet så gillar jag det också ;) Tur är ju iaf att alla kan köra precis det temat dem vill oavsett vilket som vinner [thumbup]
 #4052  by ManiaC
 
Har uppdaterat lite nu. Har lagt till det röda temat så det går nu att använda igen Rucket [thumbup]

I övrigt så har jag bestämt mig för att fortsätta köra forumet i Segalovers "Anda" som standard. Då det bland det vårt aktiva lilla gäng här ser ut att vara väldigt 50/50 med åsikterna^^ och med tanke på hur många aktiva vi är här så lär vi inte få någon större majoritet på varken ena eller andra hållet.

Men alla stilar finns tillgängliga att välja imellan som sagt :)
 #6663  by lindholm
 
Tycker det kan vara mer än två olika nyanser av grått (och lite blått), ser lite ut son helgon.net nu... iaf ha ljusare färg på typ rutan man skriver inlägg i
 #12553  by Janone
 
Fick precis se den mörka svarta versionen när jag loggade in igen, men väl inne så har jag ju valt att den vita versionen ska visas vilket sedan hände. Ville verkligen bara ge positiv feedback för att chansen finns att vi användare själva kan välja vilken färgsättning som används. Den vita är så jäkla snygg, ger verkligen ett positivt intryck hos mig när jag loggar in! :)
 #12571  by HVQ
 
Bytte till det vita temat idag efter att ha haft det svarta i evigheter. Måste hålla med om att det är nice, ska köra det ett tag som omväxling :)
 #12572  by Zebbe
 
Jag hatar nya Sonic-designen så jag tänker aldrig byta till vita temat! :P