Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Tacktal (samlingstråd)

  • Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #9980  by Tronin
 
Tja, utan administrationen hade det inte funnits en sida ;) Så tack själva.
 #9982  by Zebbe
 
Mm, stort tack till alla här. Det är lite segt emellanåt, men när det väl diskuteras, frågas och skrivs på annat sätt blir det bra drag.
 #13890  by AlmostOriginal
 
Tacktal 2013

Image

Ännu ett år har passerat och vi närmar oss sakta men säkert 2014. Bara under 2013 har vi ökat med 53 medlemmar! Vi i ledningen tycker givetvis att detta är jätte roligt. Vi tackar nya som gamla medlemmar att ni tar er tid från eran vardag och tittar in här på Segalovers.se

Dock har inte året varit en dans på röda rosor eftersom ManiaC (Grundaren av forumet) valde att kliva ner från sin post och lämna över ansvaret till mig. Detta var helt klart en stor förlust för oss alla. Dock finns han kvar som vanlig användare vilket vi tycker är jätte roligt.

Annars tycker vi att stämningen på forumet har varit bra och det verkar aldrig ta slut på intressanta diskussioner. Vi hoppas att alla har haft en trevlig helg dag och önskar er ett gott nytt år.

Ett stort tack till er alla.

Mvh

Administrationsavdelning
_______________________________________________________________________

Tacktal 2012

Som ni kanske har märkt så närmare vi oss 2013. I och med det tyckte vi att det kändes lämpligt att få lätta på våra hjärtan och framföra vår bild av 2012.

Bara i år har vi ökat från 32 till 77 medlemmar och det tycker vi förstås är jätteroligt. Stämningen på forumet tycker vi har varit bra och för oss känns det som ett andra hem. En samlingsplats där vi tillsammans kan hjälpas åt, dela idéer/kunskap eller bara titta förbi och prata om vad vi gjort de senaste dagarna.

Även om ni loggar in 1 gång per år eller skriver 20 inlägg om dagen så har det ingen betydelse. För oss är varenda en av er guld värda. Utan er hade detta inte varit möjligt.

Vi vill även passa på att tacka alla moderatorer för ett strålande arbete och vi hoppas att vi kan fortsätta hålla fanan högt även 2013.

Från djupet av våra hjärtan, ett stort tack till alla.

Mvh

Administrationsavdelning
 #13892  by Janone
 
Det är vi som ska tacka! Stor eloge till allt jobb som läggs ner av er inom administrationen!
Återigen, stort tack!
 #13922  by lindholm
 
+1 på Janone

(antar man får skiva +1 här rucket :P )

Trevligt forum som växer i mina ögon varje dag [thumbup]
 #13924  by Tronin
 
lindholm wrote:(antar man får skiva +1 här rucket :P )
Ja, vi är inte NESdb där folk bannas för att skriva +1 ;)
 #14358  by Axus
 
Jag är lite "sen till festen," men tack själv för allt arbete som läggs ned på forumet. :)
 #14360  by Megadriven
 
Axus wrote:Jag är lite "sen till festen," men tack själv för allt arbete som läggs ned på forumet. :)
Samma ord här :)
Tack för en bra sida, som bara kan bli bättre!
 #21265  by AlmostOriginal
 
Image

Det är helt otroligt att det snart har gått ett år till sedan förra tacktalet! Men tiden går verkligen fortare när man har roligt. Vi har ökat medlems antalet med över 60 st och vi fick i början av året åter tillbaka våran kära grundare i ledningen. Ett kanon år helt klart! Det har varit jätte kul att få prata med er och fått höra vad som är aktuellt i era liv. Att få se alla era inköp, diskutera spel / film eller annat som känts aktuellt. Om ni loggar in varje dag eller om ni tittar förbi då och då spelar ingen roll. Vi är så tacksamma att ni tittar förbi och umgås med oss. Vi ser verkligen fram emot att umgås med er och nya besökare framöver.

Ett stort tack till er alla för ett underbart år. Vi önskar er en trevlig helg och ett gott nytt år.

Mvh
Segalovers Crew
 #21274  by martin2988
 
Stort tack till alla fantastiska personer på detta forum, som en relativ nykomling är jag glad att jag hittade hit och kände mig snabbt välkommen. Speciellt tack till Crew som står bakom rodret och gör allt möjligt. Hoppas att Segalovers kommer fortsätta växa under det kommande året! [thumbup]
 #21357  by Axus
 
Ett stort tack till alla som sköter Segalovers! :D Ni gör ett kanonjobb!