Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Fler medlemmar - Tips!

  • Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #5906  by Janone
 
Zebbe wrote:Jag ska ha ett bord på Retrospelsmässan i maj, jag kan nog skriva ut en liten flyer med loggan och URL:en på och ha på bordet :).
Kommer du göra flyers i år också? :) Får man lägga en beställning? Vill ju kunna promota SL på RSM!
 #6523  by Tronin
 
Den kommer jag helt klart använda mig av nästa gång. Fler borde göra det *pekar på illm* ;)
 #7701  by Tronin
 
Har tänkt på en sak ett tag, så lika bra att kladda ner det här. Texten till den första bilden (sida 1) borde uppdateras och se likadan ut som på julbilden.

Kom att tänka på en sak till, hur ser planen egentligen ut för fansidan och gruppen?
 #9185  by Tronin
 
Image
Image

Går det att få så den översta bannerns text och storlek är mer lik julbannern? Hade tänkt använda mig av den när jag tänkt lägga ut lite Sega-lir om några veckor.
 #9394  by ManiaC
 
Nån som vet hur man kan få in bilder i auktionsbeskrivningen nu när dem tagit bort "HTML" läget....? Ser att t.ex. "1up" har sin logga i sin beskrivning.. elr går det göra mer reggat som företag eller hur ska man få in bilderna nu.. Så som jag gjorde tidigare(första inlägget) fungerar ju inte längre så.....

Vet du rucket? eller du hade tänkt göra på det tidigare nämnda sättet? xD
 #9395  by Tronin
 
Tja, iom att html-läget fungerar för mig (eller det visas iaf, och fungerar när jag förhandsgranskar min annons) hade jag tänkt använda mig av det gamla sättet :roll:
 #9874  by Tronin
 
ManiaC wrote:Nån som vet hur man kan få in bilder i auktionsbeskrivningen nu när dem tagit bort "HTML" läget....? Ser att t.ex. "1up" har sin logga i sin beskrivning.. elr går det göra mer reggat som företag eller hur ska man få in bilderna nu.. Så som jag gjorde tidigare(första inlägget) fungerar ju inte längre så.....

Vet du rucket? eller du hade tänkt göra på det tidigare nämnda sättet? xD
Nu har jag slängt upp ett gäng auktioner och forumets vinterbanner pryder samtliga Sega-auktioner. Exempel: http://www.tradera.com/teddy-boy-auktio ... _170332325" onclick="window.open(this.href);return false;.
 #9913  by ManiaC
 
Jag får nog ta och kontakta tradera på den biten. Precis som dina bilder såg det ut för mig också innan men dessa flikar existerar inte längre för mig och kan inte välja html läge..
Verkar konstigt hur det ska kunna skilja sig från person till person........

Hur är det för er övriga på forumet? har ni dessa flikar att välja på?? Vill minnas att almostoriginal inte heller hade tillgång till dem...

Vill ju också ha med det i auktionerna när jag slänger upp lite sen^^