Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Fler medlemmar - Tips!

  • Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #9918  by stattin
 
Ja det är knepigt.

Vilken webbläsare kör du?
Har du provat med någon annan?
Har du provat i inkognitofönter (chrome). InPrivate (explorer).
Om ovan hjälper så kan det vara så att du måste rensa historiken i din webbläsare eller använda tradera i inkognito.

EDIT: Jag kommer inte heller åt html läget såg jag nu!
 #9956  by Tronin
 
Det tycks dock inte ha hjälp att jag kommer åt html-läget. Efter en vecka har det inte dykt upp några nya medlemmar. Inte ens några botar :cry:
 #9960  by stattin
 
En annan sak, varför har vi ingen Google bot eller andra botar? Såna här forum ska ju ha det från installation så vitt jag vet, har ni tagit bort den i så fall eller.

Den är ju till för att forumet ska bli indexerat.
https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2160282

Dom ska väl gå att aktivera i inställningar, annars vet jag inte hur man lägger till botar, men förmodligen står det nånstans på internet :) kanske på phpBBs hemsida.
 #9961  by Tronin
 
Sådana botar har vi på forumet. Google tittar in lite då och då, eller gjorde iaf för ett tag sedan.

Jag var mer ironisk när jag nämnde botar och syftade på de dryga botar som joinat forumet den senaste tiden för att spamma sönder presentationtråden. Men de flesta av er har sluppit se dem då jag eller ManiaC har försökt rensa bort dem så snabbt som möjligt.
 #9962  by stattin
 
Jo det förstod jag att du mena.

Hmm så det är så det funkar, dom kommer lite när dom vill.
 #10976  by Tronin
 
ManiaC wrote:Sant =P , suuuuck :cry: Nu tillägnas den alla seeeega forum då sålänge :D
Hur går det med att fixa särskrivningen? ;)
 #11083  by Tronin
 
Strålande [thumbup] Nu saknas bara den vita också. Och på jultemat kanske man ska sätta Tomte-Sonic framför "snöflingorna".