Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Händelser på forumet!

  • Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #23580  by Tronin
 
Arcade har fått nytt namn och heter nu Arkadhallen. Det mesta ska vara översatt, men hittar ni något fel får ni gärna skicka ett PM till mig.
 #23847  by Tronin
 
Från och med i dag finns det två Köp- och säljavdelningar. En för SEGA-relaterade saker och en för allt annat. I och med det har reglerna uppdaterats:
Regler för Segalovers.se wrote:§ 8.3 Man får ha två aktiva trådar per avdelning; en för köpes/bytes och en för säljes/bytes.
Det innebär att de som har haft fler än två aktiva trådar har fått den äldsta låst. Har man exempelvis haft SEGA- och Nintendo-relaterade saker i samma tråd har även den låsts.

Vill ni få era trådar upplåsta för editering är det bara till att skicka ett PM till mig.
 #27894  by segasonic
 
Mysigt!
 #28373  by Tronin
 
På förslag av Janone har det under Evenemang och spelträffar skapats samlingstrådar för Retrogathering, Retro Gaming, Retro-Games, Retrospelsfestivalen och Retrospelsmässan. I fortsättningen används samlingstrådarna istället för att skapa en ny tråd för varje event.
 #31498  by lindholm
 
Låter omständigt... Var postar man officiella repros? T.ex skit från blaze/AtGames? Eller om man ej är säker på om inköpet är original?
 #32825  by Gnaarkill
 
Jättefint! :D

Är det Tronin som varit duktig och pyntat?

Det var en glad överraskning när jag öppnade sidan nu imorse! [thumbup] :mrgreen:

EDIT: Såg nu att det var AO som gjort det. Vackert! :mrgreen: <3
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13