Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Händelser på forumet!

  • Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #259  by Segalovers
 
Hej där! Trevligt att du har hittat hit. Som ni kan se så är nu forumet up and running!

Allt är inte klart till 100% men jag kände att det var dags att forumet blev tillgängligt.
Eftersom allt är HELT NYTT så är det förstås ganska tomt här i dagsläget men förhoppningsvis så kommer vi att ändra på det!

VÄLKOMNA! :mrgreen:
 #260  by HVQ
 
Tjena.

Vill till att börja med berömma för designen på forumet, klockren! Hoppas på en hel del aktiva medlemmar nu. :)
 #822  by Zebbe
 
Tjenare.

Bra initiativ det här. Hoppas det blir något av det :).

8-)
 #823  by ManiaC
 
Hejsan, Kul att du hittat hit! Ja vi får hoppas att vi får lite fart på det hela sen. Det största jobbet för oss just nu är att fylla listorna med info & bilder, få allt kring forumet så klart som möjligt.. Sen blir det att jaga medlemmar för fullt :mrgreen: Blir vi bara ett aktivt gäng i början så kommer det nog rulla på av sig själv sen =)
 #828  by ImonZ
 
Som Sega-fan fler år än jag kan minnas (20 eller 21?) så känns det inte helt illa med ett sånt här forum. Tack för det :D
 #837  by ManiaC
 
Välkommen hit! Nästan lika länge som jag levt då :mrgreen:

Har nu uppdaterat Eu listan lite grann. Slängt in info/bilder på strax över 160 av titlarna. Vill någon bidra med bilder för att komplettera i listorna så är det varmt välkommet :) släng iväg ett Pm isåfall.
 #839  by realgtro
 
Kul initiativ med ett svenskt forum. :) Var ett stort SEGA fan under 16- bits eran och flitig läsare av svenska SEGA Force. Kommer säkert titta in här emellanåt framöver.
 #971  by ManiaC
 
Goda nyheter! Det pågår just nu en sammanslagning mellan oss på http://Segalovers.se & http://Sega.forumotion.net! Jag är säker på att det kommer fungera mycket bra & att vi tillsammans ska driva forumet i rätt riktning :!:

I samband med detta välkommnar vi AlmostOriginal till ledningen :D

Passar även på att säga välkommen till eventuella medlemmar som trillar in ifrån sega.forumotion :mrgreen:

Skål för framtiden ihop! :)
 #1065  by Rotmosträdet
 
Det var ju det forumet jag sett!!!! Dör det nu?

Lägger ni in deras trådar?

Härma kategorierna pleazzzzzzzzzzzzzzzze! De var bra där!
 #1091  by ManiaC
 
Almostoriginal ansvarar för att föra över grejer från forumet. Kategorier kommer att utökas efterhand som behov uppstår. Vi hade betydligt fler innan men bestämde att minska ner det och utöka i takt med att aktivitet ökar istälet för att ha massa kategorier som blir ganska inaktiva. Men det kommer :)
 #1098  by HVQ
 
:D fint
 #1113  by AlmostOriginal
 
Rotmosträdet wrote:Det var ju det forumet jag sett!!!! Dör det nu?

Lägger ni in deras trådar?

Härma kategorierna pleazzzzzzzzzzzzzzzze! De var bra där!
Jag kommer flytta så mycket som möjligt. Säg bara till om det är något speciellt ni vill att jag ska flytta över.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13