Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Förslag på förbättringar och allmänna synpunkter

  • Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #32369  by Gnaarkill
 
Har varit på jobbresa i Stockholm hela dagen och nu sitter jag på tåget och funderar...

Hade det inte varit ballt om vi började göra några gemensamma ryck med att börja uppdatera andra formats databaser så att de blir lika fina som den till MDn. Typ uppdatera med bild och lite info? :)
Hade jag tyckt varit coolt i alla fall :ugeek:
 #32762  by lindholm
 
Vad sägs om en regel om att man måste lägga bilder i en "spoiler" i fall det är fler än 1-2 st? Tycker det är "lite" störigt att behöva scrolla i en halvtimme för att komma förbi ett inlägg
 #32764  by lindholm
 
har hänt iaf ett par gånger senaste tiden... Och om att anledningen att inte föra in det är att det händer så sällan, då "skadar" det väl ingen?
 #32767  by Tronin
 
Lindholm: Jag utgår ifrån att du syftar på de senaste inläggen i tråden Senaste inköpen (som inte är Sega). Jag vet inte om jag håller med om att det behövs en regel för att använda spoiler om man lägger till många bilder i ett inlägg. Däremot uppmuntrar jag er att använda spoiler om ni lägger upp många bilder på en gång då det snabbar på laddningen av sidan för de som läser trådarna.
 #32775  by xiaoyangguang
 
Jag har lagt till en spoiler på det inlägg som jag hade massa foton i. Sedan blir det ju dock ganska naturligt så att om man köper i regel mer än andra att det blir fler foton. Men har som sagt lagt till en spoiler retroaktivt. Det är ju också så att kommer det massa till inlägg så skapas en ny sida.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12