Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Förslag på förbättringar och allmänna synpunkter

  • Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #25295  by segasonic
 
Är jag inte helt ute och cyklar kan du själv ändra det.

1.
Meddelanden -> Regler, mappar & inställningar
Lägg till ny mapp:

Döp den till valfritt namn (exempelvis Inkorg 2).

2.
Meddelanden -> Regler, mappar & inställningar
Om mappen är full:

Flytta till mapp: Inkorg 2 (eller vad du nu döpte den till).


Annars kan du ju alltid bocka i Ta bort äldsta meddelandena under Om mappen är full.

Edit: Eller det visste du kanske redan och bara gnällde? ;)
 #25303  by segasonic
 
Såg att du skrev det, därav min edit.
Puss!
 #25946  by Tronin
 
lindholm wrote:Vad är det för fjanteri att man inte kan läsa nya PM efter man fått 90 st? Utan att ta bort eller flytta gamla PM till annan mapp?
Har själv inte reagerat över att det bara är 90 st. PM som gäller då jag oftast tar bort dem. Ska se till så det blir ändring inom kort.
 #25960  by Lirod
 
Det är kul att ni tycker att upplägget hos oss har fungerat så pass bra att ni också vill testa det. Angående kategori- och trådflyttar som denna så vet jag hur struligt det kan vara tills en får till det.

:)
 #25993  by Mrkaka
 
Ärligt talat trodde jag att min mobil hade slutat vara kompitabel med sidan, och att allting hade blivit fel XD

Men jag tycker det ser bra ut :D Det känna mer genomtänkt och logiskt så här [thumbup]
 #27998  by Mulleboy
 
Hej,

Hoppas jag lägger den här tråden i rätt forum :-).

Varför inte införa en live-chat här på sidan för dom som är inloggade? Vore kul att kunna sitta och live-chatta om sega-spel :-).
 #27999  by Tronin
 
Jag flyttade tråden åt dig (då den handlar om forumet) ;)

Jag ställer mig tveksam till en chattfunktion. Med tanke på vår forumstorlek och antalet som är inloggade samtidigt är det bättre att använda Chatt-tråden.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12