Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Förslag på förbättringar och allmänna synpunkter

  • Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #7972  by Tronin
 
Varför visas inte smileys längre? :(

Jag ser dem när jag förhandsgranskar mitt meddelande, men när jag trycker "Skicka" så ser jag dem inte. Och jag har "Visa smilies som bilder" aktiverad i inställningar.

Edit: Nähä, tydligen funkar smilies i det här inlägget - till skillnad från här http://www.segalovers.se/viewtopic.php?p=7971#p7971" onclick="window.open(this.href);return false; :?
 #8125  by stattin
 
jag ser dina smilys

Tror det inte är något fel på sidan utan det är nog bara problem med din internet cache eller liknande.
Vad händer om du om du uppdaterar hemsidan (F5) eller rensar webbläsarens historik.
 #8126  by Tronin
 
Hmm att rensa kakor och cache hjälpte på så sätt att jag kunde se dem en gång, men så fort jag tryckte på F5 igen så försvann smilesyrna :/
 #8154  by lindholm
 
vet inte om någon (eller jag själv) har påpekat detta innan, men vad sägs om att göra modsens till en annan färg än vi vanliga dödliga?
 #8184  by Tronin
 
Rosa? Image Tycker vi moderatorer borde få en färg som sticker ut, medan de andra behåller den blåa.
 #8189  by lindholm
 
Tänkte faktiskt föreslå rosa igår, men avstod... Tycker det funkar fint, blir ju markant skillnad iaf mot oss dödliga
 #8191  by lindholm
 
Finns bättre sätt att visa gemenskapen än att inte ha olika färger :) Som att inte banna någon för att skriva "+1" tillexempel, eller vad säger du rucket ;)
 #8879  by lindholm
 
Vad hände mer er fina rosa färg?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12