Forumet för dig som älskar Sega! 

  • SEGA anno 2011 aka SEGA Sverige

  • Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #2917  by Janone
 
När SEGA gjorde sitt intåg på den Svenska marknaden så var det Brio som stod för distrubitionen (*) men numera så är det Pan Vision som står för import och distribution.

Jag arbetar för det företag som Pan Vision använder som merchendisers så jag har därmed turen att jobba med "SEGA Sverige" vilket jag är väldigt glad över. :)

Idag när jag var på besök så fick jag med mig några Mario & Sonic at the Lodon olympics t-shirts, jag tror att Pan Vision skulle bli väldigt glada om jag gav några av dem till er SegaLovers!

Så jag har 3 st Sonic blå tshirts med Mario & Sonic tryck.
1 S, 1 M, 1 L.

Någon som är sugen på en? Antingen att bära stolt eller att lägga i samlarhyllan.

Ni kan gilla deras sida på Facebook för att ta del av unika erbjudanden och vara med i tävlingar osv.
http://www.facebook.com/PANVision" onclick="window.open(this.href);return false;
Glöm inte att även stödköpa Sega´s nyproducerade spel! :)
*Jag har ett svagt minne av att någon firma gråimporterade Master Systems eller kanske Nes innan antingen Brio eller Bergsala kom igång med den riktiga importen...Är det något jag hittat på eller ??
 #2924  by HVQ
 
Nice av dem att ge bort lite merchendise :D Inget direkt för mig med t-shirts skulle antagligen inte använda dem men nån annan borde passa på :)

Vet inget om det med grå import, men det är ju såklart intressant att veta om så var fallet...
 #2940  by Martin
 
Neat, för övrigt är svenska PAN Visions FB-sida: http://www.facebook.com/pvsverige
På den Janne nämner är det mer förlagsprodukter från PAN själva (som jag jobbar med), som t.ex. Pigs in Trees, Pippi Långstrump, Backpacker etc.
 #2973  by Janone
 
Jag droppar pm till er om tröjor. :)

Martin: Tack för grejerna! :) Ville inte outa dig som anställd av "Svenska SEGA" ;) Chansen finns ju att du får en massa lustiga förslag.

Thomas: Finns det mer info om honom? Varför, hur, vad som hände osv...
 #3068  by Rotmosträdet
 
Jag och Lindell luskar i trådarna men han är väldigt ointresserad av att svara. Verkar ha flytt Sverige efter massa skattefusk och konkurser. :P

Verkar vara lite Tjock-Steffe över honom. :)