Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Otherworld's Mega Drive Countdown tråd!

  • Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #32615  by Otherworld
 
Yes, ännu ett! Men nu har jag nått en vägg dock.
Utav de 6 jag nu saknar, så är det endast Turrican som är relativt lätt o billigt o få tag på, bara inte hittat ett komplett i tillräckligt fint skick ännu. De andra 5 blir svåra. Ecco Jr. är inte så värst svårt, men dyrt. Fatal Fury 2 är dyrt och mycket svårt o hitta med manualen.
Lakers versus Celtics ska vi inte ens tala om. Nästan samma sak med World Championship Soccer II. The Pirates of Dark Water är riktigt svårt o hitta i EU pal med. Lättare med AU versionen, men den vill jag inte ha. Dyrt också.

Så nu kommer det nog inte komma uppdateringar lika ofta som de senaste månaderna. Tyvärr.... Därför jag börjat samla på PS2 på allvar nu. Måste ha nått o köpa! XD

Men är verkligen nere på 6 saknade nu bara! :geek: :ugeek:

6 Kvar

Image
 #34299  by Otherworld
 
WOHOO! 1,5 år sedan förra uppdateringen så var det dags! Detta är det som är minst svårt o få tag på och det som är billigast utav de jag saknar. Inte hittat nått som varit i tillräcklig bra skick eller som varit komplett med manual. Dyker i princip aldrig upp på tradera heller, så får bli Ebay. Men detta dök faktiskt upp på tradera, så tog chansen. Trots att fodralet är lite slitet, men jag har sett mycket värre. 5 kvar! [thumbup]

5 Kvar

Image
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14