Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Värderingstråden (Sega)

  • Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #1317  by Rotmosträdet
 
Min värdering:

Sega Mega CD (1:an) Lös enhet som är fullt fungerande.
Runt 300:- men med lite tillbehör kan den stiga högt. Komplett med box 2000:- gissningsvis.

Sega Game Gear Ljud kortet är renoverat och som är fullt fungerande.
300:- om skärmen är riktigt fin.
 #1419  by Rotmosträdet
 
Super Famicom - 50/60Hz switch.
Kan den spela PAL-spel också så kanske uppemot 500:- annars lägre.

Sega MegaDrive - Asiatisk (PAL) - 50/60Hz & ENG/JAP switchar.
Oj, svårt att säga. Men 300:- borde man väl få iaf?
 #1424  by AlmostOriginal
 
Super famicomen - spelar USA/JAP/PAL spel [thumbup]

Sega Megadrive - Det är en rätt ovanlig modell. Original Japansk kassett port och så drivs den på JAP/50Hz. Men nu så spelar den JAP/USA/PAL spel och ska vara kompatibel med 100% av alla spel i världen.
 #1433  by AlmostOriginal
 
Av Intelligent Terminal Power O -- On High Grade Multipurpose Use
Model No : HAA-2510
Rating: 13W

Plombering

Sega MD PAL Version / Made In Japan
* Sega Mega Drive 16 Bit Sega * Computer Video Game System *

Inget TMSS och Inbyggd RF Box.

:?: Asiatiska "HD" versionen :?:
 #1474  by Janone
 
Har en sådan maskin boxad, har alltid tagit den för en pirat aka clone enhet, framför allt på grund av avvikelser från hur den ordinära förpackningen ser ut....Samt pga klistermärken och annat sitter fel och är lowres.
 #1494  by Janone
 
Fixar bild. Läste på lite om modellen och ja det är tydligen den "asiatiska" modellen. Modell nr 1601. Märkligt att den modellen har ett lägre modellnummer än de tidiga japanska modellerna. :S Den känns väldigt lätt i handen i jämförelse med en standard md (enligt mig) och vikten är inte jämt fördelad utan den vänstra delen tycks inte väga speciellt mkt i jämförelse med den högra.

Är det bara jag som inbillar mig eller? :P Kanske borde öppna den och kika. Hehe...
 #1501  by Janone
 
Om man inte orkar signa upp sig på ytterligare ett ställe då? : P Finns det ingen funktion inbyggt i forumet?
 #1502  by Mango
 
Photobucket är värt det :) Har varit reggad där sedan 2006 och använder det åtminstone en gång i veckan sedan dess.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16