Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Värderingstråden (Sega)

  • Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #24827  by Axus
 
Tack Henke. Ligger ute för runt 1200kr komplett (800 utan manual) på Ebay, och tyckte att det kändes lite i överkant. Får leta vidare. :)
 #24835  by Henke
 
Det är möjligt att man får skjuta till en hundring eller två vid riktigt fint skick, men för "hyfsat skick" som du skrev, borde en 500-hundring vara rimligt.
 #24840  by Henke
 
Haha, nä, de har väll aldrig någonsin haft ett enda rimligt pris på någonting öht?
 #24846  by Nikke
 
Ibland är de nära, men då brukar de höja priset på varan med minst det dubbla av vad jag märkt. Tråkigt nog får de ett par försäljningar i veckan pga nya användare som inte ens försöker sätta sig in vad saker och ting bör kosta.
 #24848  by Sonic
 
Kände att jag inte träffar på Pocahontas till MD så ofta, så att jag undrar vad mitt kompletta ex kan vara värt? ;)
 #24853  by Sonic
 
Jag köpte det för 100:- men jag tänkte kanske det var ovanligt men inte så dyrt ;) Jag har iallafall inte sett det sen jag köpte mitt :)
Tack endå :D
 #24860  by Axus
 
Henke wrote:Det är möjligt att man får skjuta till en hundring eller två vid riktigt fint skick, men för "hyfsat skick" som du skrev, borde en 500-hundring vara rimligt.
Tack! De flesta exemplar på Ebay verkar vara i just hyfsat skick.
 #25663  by Sonic
 
Hej!
Ville bara veta vad man ska ge för ett mega drive 2 i kartong oöppnat?
Tack på förhand! :D
 #25670  by segasonic
 
Kan du bjussa på några bilder?
 #25674  by Sonic
 
Jag har ingen!
Jag ville bara veta vad man ska ge ungefär.
Jag menar typ orört skick på kartongen.
Över 2500kr eller under?
 #25677  by Sonic
 
Okej!
Då vet jag :) .
Det var det att när jag var 11 år (2009) så var jag i en gammal leksaks affär och dom hade en oöppnad sega mega drive 2 där och dom ville ha 2000kr för den och jag undrar om det var ett bra pris.
Tror det var bundeln med sonic 2.
Tack för svar! :D
 #25680  by Batman666
 
Med tanke på att det var en leksaksaffär och att det var 6 år sedan (värdet på konsol/spel var lägre då), så tror jag inte de hade så bra koll på vad det var värt utan utgick från originalpriset med några hundralappars inflation eller något i den stilen.


Fick en bättre deal själv då jag betalade 500 för en ny Mega Drive med spel i butik, men det var på slutet av 90-talet :lol:
 #25841  by HVQ
 
Vad kan man värdera ett Thunder Force 3 med fransk manual till? Är ett lösblad, typ A4 manual.
 #25851  by Henke
 
Oj.
Antingen astronomiskt högt, eller inte ett öre mer än en vanlig Genesis-utgåva.

Den omstridda "PAL-utgåvan" (Det är egentligen ett Genesis-spel) kommer med en tryckt tysk manual vad jag har förstått. Men det kanske fanns en fransk version också? Men då borde den också fått en tryckt manual.

Det här med A4 är ju väldigt svårt att bevisa att det är "äkta" också.
Har du ingen bild på det?
 #25853  by HVQ
 
Ska försöka knäppa en bild under dagen :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16