Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Värderingstråden (Sega)

  • Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #22895  by Sonic
 
okej bra! var nära på att köpa det på Retrospelsmässan för 450 kr, men jag gjorde inte det och så hittade jag det på RG nu för 250 kr så jag köpte det. [thumbup] Tack för svar! :D
 #23380  by Zebbe
 
En hundring typ, skulle jag gissa.
 #23905  by Tronin
 
Sinnes! Långtifrån vad spelet är värt. Ser att det är 4illumi73 som budat, så att det blev ett överpris är inte oväntat. Hans fokus är väl egentligen på Nintendo, men han har på senare tid köpt en del Sega-titlar som han budat upp till summor de inte borde gå för.
 #23906  by martin2988
 
Den andra som budade var ju också beredd att ge en hel del!
Det är ju i riktigt bra skick också, samt att det som sagt inte går att finna något annat exemplar till salu eller under avslutade annonser :)
Är jätteglad över att jag lade upp det i alla fall! :D
 #23907  by Tronin
 
Jag tror inte den förste budgivaren trodde att spelet skulle gå för mycket mer egentligen. Utropspriset var rätt saftigt som det var.
 #23918  by Tronin
 
Almost: Det är inte helt ovanligt. I det här fallet är det det, men det finns en handfull riktigt dyra titlar till Master System.
 #24271  by Henke
 
Funderar på att sälja av DC, och undrar vad ni tror om värdet på detta:

Image
Image

Boxad japansk konsol, saknar dock manual samt "passport"-skivorna. Alla originalkablar samt en HK ingår.
Basenheten är regmoddad, så den tar alla spel direkt utan bootskiva.
Även en "batterimodd" är gjord. Det innnebär att minnesbatteriet i konsolen som normalt är fastlött nu sitter i en smidig hållare, och när batteriet är slut är det bara att byta utan att behöva löda.

Alla spel är kompletta och hela, något fodral kan sakna enstaka piggar.
De japanska har både spine och regcard.
 #24272  by Rotmosträdet
 
2-3000 max för allt.

Cannon Spike sålde jag nyss för 1000 spänn ensamt. Sälj de dyra titlarna för sig och resten i paket, bästa lösningen.
 #24275  by Henke
 
Tack för hjälpen. För de pengarna behåller jag det nog. Jag hade hoppats på mer, med tanke på att Lirods paket ett par sidor tidigare i denna tråd gick för 3000. Mitt innehåller fler dyra eller eftertraktade titlar i min mening.
Men, jag gissade fel själv inför den försäljningen, så kanske att jag övervärderat mitt egna hehe, därav min fråga här.
 #24824  by Axus
 
Vad är ett Streets of Rage 3 (PAL) värt, komplett i hyfsat skick? Är sugen på att köpa ett exemplar, men vill inte betala överpris. :)
 #24825  by Henke
 
500?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16