Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Små tips för en bättre (spel)värld!

  • Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #6031  by HVQ
 
idag tycker de går till o med dyrare än vanliga märken. men fördelen de har är att när man använder dem tillkommer det inte någon skrymmandeavgift, vissa av dem kan man använda i hela Norden också.
 #6087  by HVQ
 
Att använda traderas rabattkoder. Exempelvis så har man som student alltid en helt gratis auktion varje månad som kan egentligen användas av vem som helst. Perfekt om man säljer något lite dyrare så sparar man en hundring.
 #6100  by Janone
 
HVQ wrote:Att använda traderas rabattkoder. Exempelvis så har man som student alltid en helt gratis auktion varje månad som kan egentligen användas av vem som helst. Perfekt om man säljer något lite dyrare så sparar man en hundring.
Om det går att använda även av någon som inte är student skulle jag också vilja ha sådana koder. :)
 #6103  by HVQ
 
som student kan man hämta ut koden på mecenat.se annars får man fråga nån student antar jag. Kanske inte så smart att skriva ut den här på ett öppet forum men PM funderar jui.
 #6120  by Rotmosträdet
 
http://www.rabatt.se/d/Tradera/14396/st ... -1-gangman" onclick="window.open(this.href);return false;

Frågan är ju hur de kollar att folk är student???
 #6126  by Janone
 
Du ska nog ha rätt til Mecenat kort för att räknas som student. :P För jag hittar då ingen kod på den länkade sidan. 1 auktion i månaden är ju schysst, helst ska man ju ha något som får kosta lite mer pengar att sälja då bara. :P