Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Senaste inköpen (som inte är Sega)

  • Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #1008  by Golvelius
 
köpte lite spel till Gamegear som var nya i kart, Råkade köpa en PSP av misstag som med ett annat köp. gissa om jag gillar den och sorry nintendo men den är rätt vassare än nds. Sitter med gamegear och kör crystal warriors som är ett spel jag hadde för när den var ny.
 #1009  by HVQ
 
trevligt att ha nån handhållen konsol att spela på om man åker buss eller tåg mycket, men måste erkänna att jag har jäkligt dålig koll på Game Gear. Vilka klassiker finns det till den som man kanske borde spela?
 #1623  by nissling
 
Känns som att jag postar de här bilderna på varje forum men är man nybliven arkadägare så är man :lol:
Dags att få tag på ett gäng Mvs'er och likn. :)

Image

Image
 #1625  by HVQ
 
Stiligt nissling, det ser ut att vara i fint skick [thumbup]

Är sugen på att ha ett arkad själv någon gång, men skulle aldrig få plats med ett nu.
 #1649  by Lakanman
 
Jag kör med WHDLoad - http://en.wikipedia.org/wiki/WHDLoad

Det är som deamon tools till pc kan man säga. Spelen är omgjorda till image filer som körs från hd:n. Dom flesta spel till Amiga finns som WHDLoad lir nu. Skapligt skönt att slippa disketter :D
 #2086  by Janone
 
segafreaks wrote:50kr typ :lol:

Kan du få tag på en kanske? ^^
Borde du kunna få på Gamestop. Om du ska ha pappersröret också vill säga...Tror jag har slängt hundra sådana där planscher. :P Och tusentals andra planscher.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 70