Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Senaste inköpen (som inte är Sega)

  • Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #33880  by GoryGlory
 
Idag kom Super 18 in 1 Multicart till Game Boy Color som jag har köpt av en kille på Facebook. Tyvärr så funkar inte spelet på Super Nintendo med Super Game Boy, men det funkar i min Game Boy Color.

Super 18 in 1 - Game Boy Color

Image
Last edited by GoryGlory on 30 Oct 2018, 11:40, edited 1 time in total.
 #34123  by Gnaarkill
 
I förra helgen var jag och Samuel ute på span i Lidköping då Tv-spelsbutiken hade utförsäljning, äventyret resulterade i 3 stycken PS3-spel, 3 stycken PS4-spel och ett till Mega Drive :mrgreen:
De 3 PS3-spelen är fabriksinplastade, Guilty Gear och The Evil Within är nya men tyvärr inte inplastade, Phantom Pain är begagnat och Olympic Gold var i fint skick, hade faktiskt inte det sen innan [thumbup]
IMG_20190210_163731.jpg
IMG_20190210_163731.jpg (2.67 MiB) Viewed 13280 times
 #34317  by GoryGlory
 
Hej

Jag var på scouternas loppis i Malmö och köpte en klonkonsol som heter Zone 40 med inbyggda spel som vill likna Wii med trådlösa Wii liknande handkonroller, spelen liknar PlayStation 1 i grafiken. Konsolen kostade 20 kronor, den drivs med vanliga AAA-batterier, man kan ha 9 Voltkabel till den, men den ingick inte, det bara följde med en RCA-kabel till bild och ljud. Det verkar som att konsolen är gjord år 2008. Det var väl då Wii var ny.

Zone 40

Image

Startmenyn där man kan välja på sportspel och arkadspel

Image

https://bootleggames.fandom.com/wiki/Zone
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 70