Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Senaste inköpen (som inte är Sega)

  • Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #6434  by Tompika
 
Har nu testat psp:n jag köpte som skulle vara ''brickad''. När jag trycker på power knappen så lyser powerlampan grönt ett tag och sedan släcks, displayen går inte gång dvs. Däremot testade jag att trycka på home knappen samtidigt som jag tryckte på powerknappen och då starta den direkt och jag kommer åt menyer och allt. Startar umd filmer/spel etc. Vet dock inte hur jag ska komma till bukt med detta startproblem av att behöva trycka på homeknappen vid upp bootning. Någon som har tips?

Firmware: Official 6.60
 #7016  by HVQ
 
Var ett jäkla drag efter Diablo på jobbet i dag, vi sålde typ slut på alla vi fick in nån gång på eftermiddagen och det var väl några hundra ex.
 #7017  by Janone
 
Gött! :) Alltid kul med bra drag! Minns när vi hade nattöppet i min butik, 350 köande, stört mysig stämning, men chipsen och drickan tog slut alldeles för snabbt haha. :P
 #7371  by HVQ
 
nice, hur är uncharted?
 #7420  by Otherworld
 
Har inte hunnit testa det ännu. Har jobbat mycket denna veckan, men jag tänkte testa det imorgon. Har spelat en massa Lumines dock, och det är underbart :)
 #7504  by HVQ
 
nice, ICO är jag också sugen på. finns den till bra pris?
 #7634  by HVQ
 
De spelen och en konsol med 4 handkontroller - 500kr
DSC00241.jpg
DSC00241.jpg (665.24 KiB) Viewed 12848 times
 #7636  by HVQ
 
loppis :)
 #7901  by Tronin
 
Tre fantastiska lir damp ner idag. Jag hade visserligen Mass Effect sedan tidigare, men då med den tradiga orange ramen runt omslaget. Bör väl tilläggas att de två inplastade inte är det längre :mrgreen: Spel skall spelas!
Attachments:
IMG_0166.JPG
IMG_0166.JPG (1.26 MiB) Viewed 12804 times
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 70