Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Senast avklarade (SMS)

  • Diskussioner om allt som rör SMS
Diskussioner om allt som rör SMS
 #30133  by Commando
 
Tronin wrote:Commando: Istället för att klistra in din URL till din presentation kan du använda URL-taggarna för att skriva något. Det gör att forumet inte ser så mysko ut efter dina inlägg ;)

Exempel: Skriv din text här
Code: Select all
[url=http://www.segalovers.se/viewtopic.php?f=44&t=2364]Skriv din text här[/url]


Hmmm.... Nu hänger jag inte med. Jag tryckte bara på besvara knappen och skrev sen inlägget i fönstret som dök upp. Är det fel? Jag har inte klistrat in något någonstans mig veterligen.
Men så är jag ingen forumperson heller. Enlighten me!
 #30136  by Tronin
 
Jag utgår från att du tittar på det här inlägget nu.

Scrolla upp, så ser du ditt egna inlägg. Under din profilbild ser du texten "Presentation" med en länk till din presentation som du gjorde när du introducerade dig. Själva länken är för lång för att få plats i fältet, vilket knuffar alla dina inlägg lite åt höger.

Du kan ändra om den länken genom att använda koden jag skrev i mitt föregående inlägg. För att ändra den går du in på Kontrollpanel > Profil. Längst ner på sidan hittar du rubriken "Presentation".
 #30180  by NGF
 
Första Wonder Boy när man springer? Är det ett så långt spel? :?
 #30472  by ChrilleOden
 
Tog mig an Aladdin till SMS idag, inte så svårt, men fan vilket bra gameplay, för min del så är detta Aladdinspel till Sega min favorit, SMD versionen är också bra och betydligt mer utmande, men Prince of Persia stilen funkar så jäkla bra på den här historien och därmed väger det över:)
 #30495  by ChrilleOden
 
Bockar av Asterix till SMS, snygg grafik, men fan va jobbig 6:3 va, åkte på två continues på banan, spelet var helt okej, men det får nog stå i hyllan ett tag innan jag plockar fram det igen:)
 #30528  by ChrilleOden
 
NGF: Jag tycker att det rätt bra, speciellt med tanke på vad det kostar, ett spel som är lätt att plocka fram och spela litegrann då det är kort, hade det varit längre så hade det nog varit enformigt, speciellt musiken, summa summarum så har spelet potential, men når inte fram hela tiden:) har inte testat MD versionen, är någon av versionerna ett portning av det andra eller är det två olika spel?:)
 #30532  by segasonic
 
Ottifanterna (MD) är ett trevligt spel!