Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Smurfs 2?

  • Diskussioner om allt som rör SMS
Diskussioner om allt som rör SMS
 #2185  by Rotmosträdet
 
Någon som har det eller spelet det?

Det finns bara med fransk box och hittades enligt rykten bara i Tjeckien. Ett annat rykte påstår att en finne köpte på sig ett litet lager...

Vad vet ni?
 #2187  by HVQ
 
Sista spelet som släpptes till Master System i Europa.

Läste nån artikel om Smurfs 2 för nått år sedan, var riktigt intressant läsning så ska se om jag hittar den igen.
 #2501  by Batman666
 
Har sett lite e-bay annonser och privata forum annonser på 8bit forumet som jag hänger på, men jag är knappast en samlare nog att punga ut flera tusen kronor för det spelet. Snittpriset verkar gå runt 250-300 euro. Kanske inte extremt jämför med ovanliga NES spel, men ändå.
 #3081  by Hrossharsgrani
 
Har ett nytt ex som jag bytte till mig från finnen när han postade om den på den där newsgroupen. Bytte till mig det mot en Photo-CD till Saturn samt något annat Saturn-tillbehör som jag inte kommer ihåg vad det var. Har inte brutit den lilla SEGA-klisterlappen, så jag har ingen aning om det är ett bra lir eller ej...
 #3087  by Batman666
 
Hrossharsgrani wrote:Har ett nytt ex som jag bytte till mig från finnen när han postade om den på den där newsgroupen. Bytte till mig det mot en Photo-CD till Saturn samt något annat Saturn-tillbehör som jag inte kommer ihåg vad det var. Har inte brutit den lilla SEGA-klisterlappen, så jag har ingen aning om det är ett bra lir eller ej...
Från vad jag har testat i emulator väg, så är det i min åsikt en rätt medioker plattformer, varken dåligt eller speciellt bra. Knappast ett spel värt att ta oskulden av din kopia, inte för att det lär dra ner marknadsvärdet på den ifall du någonsin säljer den.
 #3096  by Janone
 
De där klisterlapparna på Ms/md fodral är förrädiska efter 2X år så har klistret torkat och ett spel med bruten förpackning kan se förseglat ut. :(