Forumet för dig som älskar Sega! 

  • FRÅGESTUND - Ställ era frågor om Mega Drive här!

  • Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #30422  by Gnaarkill
 
Haha! Intressant! Och jag som tyckte att Starflight hade en fet manual, mitt ex saknar dessutom stjärnkartan.
På tal om kartor och grejjer! Mitt ex hemma med Phantasy Star II har bara manual. Men där ska väl egentligen också vara en karta och en tipsbok på typ 110 sidor? Trängde de in allt i en låda i det spelet också? Eller fick man tipsboken separat?

Nu måste jag ju få tag i ett ex av skitchin, känner att jag börjar få en liten fetich för trånga fodral... haha! :mrgreen:
 #31077  by DrRocker
 
Hej!
Jag har sökt med både ljus och lykta efter nån sida som säljer nya knappgummin till min Sega Arcade Power Stick 2. Finns det bara till handkontroller? Har tagit isär och rengjort den efter instruktion men får den inte styrkorset att fungera. Gummit är helt slut kan man säga.
Finns det någon vänlig själ som vet nåt mer om dessa gumman? Mvh Dr Rocker
 #31079  by Zebbe
 
DrRocker wrote:Hej!
Jag har sökt med både ljus och lykta efter nån sida som säljer nya knappgummin till min Sega Arcade Power Stick 2. Finns det bara till handkontroller? Har tagit isär och rengjort den efter instruktion men får den inte styrkorset att fungera. Gummit är helt slut kan man säga.
Finns det någon vänlig själ som vet nåt mer om dessa gumman? Mvh Dr Rocker
Kolla Mediapalatset, dom kanske har.
 #32171  by Tronin
 
Han får inte lika mkt betalt om han skulle erkänna att det är en repro. Dessutom skulle han inte få sälja den på Tradera. "Den var sån när jag köpte den" är ett klassiskt svar från personer som mkt väl vet om att de säljer reproduktioner. Men retrospelfynd skäms inte för att ljuga i sina annonser. Det har han gjort sedan starten.
 #32178  by pyrox89
 
Annonsen är nu borta :D dom gånger jag anmält auktioner som varit repros så har tradera varit ganska snabb o ta bort dom så må säga att dom gör ett rätt bra jobb. eller ja inte tillräckligt bra för att förhindra sånt här men dom verkar iallfall lyssna på när man anmäler ;)
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26