Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Vad spelar ni för tillfället? (SMD / CD / 32X)

  • Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #28949  by Henke
 
Otherworld wrote:Köpte ju Phantasy Star 2 nyligen, och har börjat på det ikväll, spelat några timmar nu. Grindat en massa så jag kunde köpa bättre vapen, så nu jädrar har fienderna just nu inget o komma med!
Förbered dig på att behöva grinda oändligt mycket mer, även när du tycker att du gjort det.

Väldigt snyggt och coolt spel, med asbra musik, men som i mitt tycke tappar lite spelglädje av all satans grindande.
 #30262  by rixard
 
Min MD2 är inte funktionell för tillfället, så jag spelar emulerat för tillfället. Senaste dagarna har jag och dottern spelat Streets of Rage 2 samt Sonic 2. Hon tjatar hela tiden om att hon vill spela mer SoR2 [thumbup]
 #31403  by ecco
 
Spelar ju nu Phantasy star 2 till SMD.
Ecco till DC, kommit väldigt långt nu, kommit till fire and ice bossen i 'hanging water' banan.
Fantastisk vacker bana, precis som de flesta andra banorna. Ecco: defender of the future slutar aldrig att imponera på mig. Ett av de bästa spelen jag spelat. Hade kunnat gå genom eld för en uppföljare.
 #32043  by NiklasE
 
Spelade precis igenom Phelios, var riktigt kul även om det nog kan vara att det var det första 16-bits spel jag klarat ut på Megadrive och det första shmup jag spelet på... mycket länge, minns inte senaste gången faktiskt.
 #32835  by HVQ
 
Gynoug är kul men inte helt lätt :) Det var inte du som köpte det av mig för nån vecka sedan?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11