Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Vad spelar ni för tillfället? (SMD / CD / 32X)

  • Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #22184  by GoryGlory
 
AlmostOriginal wrote:Flinstones har jag fundera på att spela många gånger. Även Tale spin. Men är dem lika bra som spelen till NES?
Talespin på MD är riktigt bra [thumbup]
Man kan spela som 2-players då är man Baloo och Kit Cloudkicker

Jag har inte spelat spelen på NES, bara på MD
 #22457  by arneankann
 
Haha orkar inte. Spelade Sonic CD (extremt lätt jämfört med tidigare Sonic-spel). Var på sista zonens (eller rounden som utvecklarna av detta spel kallar det) sista act (eller zon som det kallas i detta spel) och har hört att sista bossen dessutom är sjukt lätt. Då fastnar jag i väggen och kan inte fortsätta :cry:

Men som tur är sparar Mega CD:n efter varje zon dock, så börjar om från böjan på sista zonen. Vågar inte stänga av konsolen dock för vet inte om det fortfarande är sparat då?
 #22811  by Zebbe
 
Jag köpte Virtua Fighter 3 till DC för 75 kr på Game i Täby Centrum förra veckan. Klart OK pris tycker jag.
 #22829  by carlsson
 
GAME har väl en central prislista de utgår från och skickjusterar efter den, men kanske inte alla spel finns med i listan och då får varje butik slicka på ett finger och hålla det i luften för att känna vart det blåser?
 #22847  by Sonic
 
Jaha! vad är det för lista? Är den gjord av game?
Kom på att jag hittade ett earthworm jim 2 där för 175kr för ett par år sedan, det var komplett och det var väldigt bra skick på det också.
 #22848  by Nikke
 
Hann med att spela 45 minuter PsyOblade innan jobbet, patchat på engelska. Ett spel helt i min smak, himla synd att det finns hur många liknande spel som helst men bara en bråkdel har översatts.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11