Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Senast avklarade (SMD / CD / 32X)

  • Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #14773  by Janone
 
Har du inte klarat Sonic drift racing på gamgear så är inte det där värt ett ruttet lingon Zebbe! ;)
Nej jag skoja, bra jobbat. Jag har bara klarat sonic 1-3 tror jag det är. Sedan började det gå utför. :/
 #14781  by Zebbe
 
Jo, jag klarade Sonic Spinball en gång när jag var liten. Det kommer jag aldrig palla att göra igen. Sonic Spinball ligger väl någonstans emellan Sonic 3D och Knuckles' Chaotix kvalitetsmässigt.

Jag har inte klarat något på GG:n faktiskt, pallar inte den lilla suddiga skärmen. Däremot har jag klarat ettan, tvåan och Chaos på Mastern.
 #15198  by nissling
 
Spelade igenom Doom på 32X, men hade alternativ musik. En ganska trevlig port som är klart bättre än motsvarigheten på Super Nintendo. Kommer nog skaffa trilogin till Pc någon gång.
 #15202  by nissling
 
NGF wrote:Inga slowdowns i 32X versionen?
Jag märkte inte av något sådant öht. Musiken är däremot riktigt usel, fick stänga av den och slå på musiken från 3Do-versionen.
 #15532  by Otherworld
 
Har haft en kompis på besök hela helgen, och hon och jag spelade igenom World of Illusion tillsammans. Måste vara minst tionde gången jag spelar igenom det, det var mitt allra första MD spel. Lika underbart som vanligt :P
 #17831  by slaJYer
 
Har precis klarat av Blades of Vengeance för första gången. Det tog ett par försök, men det var egentligen ganska enkelt när man hade lärt sig banorna och vilka items som var bra att ha. Fast mest imponerad är jag ändå av grafiken och musiken, både bild och ljud håller mycket högre kvalité jämfört med många andra spel till MD :)
 #18992  by Mrkaka
 
Jedvard: Grattis! Nån dag ska jag också ta mig hela vägen :ugeek:
 #19102  by Henke
 
Jag fuskade mig igenom Steel Empire ikväll. Blir att sälja av nån gång, vilket trist spel. Fin boxart och otroligt ballt att färdas med zeppelinare (även i rymden hahaha), men det var verkligen ingen höjdare.
 #19104  by Henke
 
Väldigt väldigt löst i så fall. Såg inte en enda likhet. Det är möjligt att omslaget är gjort av någon som jobbade med filmen?
 #19112  by MegaillumiCD
 
Klarade Cobra Command för första gången igår.
Rätt kul men avsaknaden av färg och den gryniga upplösningen gjorde det stundtals
svårt att tolka vad det var man såg på skärmen.
 #19697  by Jedvard
 
Henke wrote:Jag fuskade mig igenom Steel Empire ikväll. Blir att sälja av nån gång, vilket trist spel. Fin boxart och otroligt ballt att färdas med zeppelinare (även i rymden hahaha), men det var verkligen ingen höjdare.
Kan bara hålla med Steel Empire är ett sånt där spel som jag vill tycka jätte mycket om för jag gillar settingen men tyvärr är det rätt kasst [thumbdown]
 #19700  by Tomp
 
I know that feel, bro.

När man startar 2 player i ett spel och man har så jävla roligt och så hör man plötsligt kompisen säga "kan vi inte spela något annat?".. Hjärtat slutar slå en stund.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9