Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Krikzz Joyzz, nya trådlösa 6-knappars

  • Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #32272  by CloudMaster
 
Krikzz håller på med en rolig grej, dom kanske har nämnts förr men hittade inget

Attachments:
C0znVtSWQAUoh1I.jpg
C0znVtSWQAUoh1I.jpg (54.26 KiB) Viewed 15977 times
C0znUzdW8AAvPeE.jpg
C0znUzdW8AAvPeE.jpg (84.67 KiB) Viewed 15977 times
C29c-imWEAETpqW.jpg
C29c-imWEAETpqW.jpg (154.73 KiB) Viewed 15977 times
 #32281  by CloudMaster
 
Jag tyckte lagget var på gränsen till ett större fel, körde iof på platt tv'n så det kanske adderade pyttelite, men minns det som att det tog typ en sekund innan det hände något på skärmen.
Ett par sådana och en trio strömsladd så är ju nästan hela jävla mega driven wireless. :D [thumbup]
 #32657  by ecco
 
Är det bluetooth? I så fall coolt.
Har Segas original trådlösa kontroller för Mega drive och Saturn, men tycker inte IR gör sig särkilt bra för ändamålet då signalen störs när tv bord och annat kommer i vägen. Kör istället med förlängningssladdar vilket är bra men rörigt. Hade gärna haft bluetooth kontroller istället
 #33853  by Tronin
 
Förlängningssladdar?! :shock: Man ska sitta nära sin tjock-TV!

Enda konsol jag känner till som tog till med ordentlig längd på sina handkontroller är amerikanska SNES.

Tycker $65+frakt låter dyrt.
 #33875  by Vintervargen
 
Funderar på att själv beställa kontroller och en flashkort av Krikzz vid black friday, brukar vara lite billigare då :)

Gnaarkill får du dina kontroll innan dess skriv gärna vad du tycker ASAP!
 #33876  by Gnaarkill
 
Råkade bli en resa till Japan nästa år så denna månaden kommer jag behöva hålla hårt i pengarna :roll:
Men kör dem en black friday-deal så kanske det blir aktuellt, tack för tipset Vintervargen! ^^

Så kommer antagligen inte få dem innan dig i så fall :mrgreen:
Men, som sagt, har bara läst bra om dem!