Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Mest sällsynta Mega Drive-spelen (PAL)

  • Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #5535  by ManiaC
 
Flink ångrar jag lite att jag inte köpte för längesen när det det låg ett jättefint skick för 99kr fastpris på tradera hur länge som helst... Sen har man bara sett crappy eller lite dyrare,,
Tycker dem ligger lite i samma klass^^

E: Äsh köpte det från gameworld på köp nu ist fast lite dyrare så slipper jag tänka på det mer ist 8-)
 #5545  by Rotmosträdet
 
Gunstar Heroes då? Jag har aldrig sett något ex. alls lajv.

Sen undrar jag vad ni tycker om dessa, ovanliga enligt mig iaf.

NBA Action '95 starring David Robinson
Justice League Task Force
Foreman for Real
 #5568  by Janone
 
Måste sluta läsa i den här tråden, så många spel ni anger är "rare" som jag dumpat i paket osv. Får trösta mig med att den här grejen med att ha kompletta samlingar är ett hyffsat nytt påfund, det är iof ex-rental grejen också. :P
 #5574  by Janone
 
Säkert en hel del av sportspelen exempelvis, förr värderade jag alla sportspel oavsett vad till 10 kr st när jag sålde dem. :P Har ägt extremt många olika sportspel både skumma saker såsom standard spel. Är nästan lite glad att alla mina inköp och försäljningar och sånt jag gett bort inte går att se så här i efterhand.
 #5589  by HVQ
 
mm Justice League är ett sånt spel jag ser som halv rare, det dyker upp sällan men går inte särskilt dyrt. samma med Seaquest.
 #5668  by ManiaC
 
Spelen som retrocollect listar som "rare"..
http://www.retrocollect.com/search/sear ... h&rows=all" onclick="window.open(this.href);return false;


Dem listar blandannat Atp tour som VR... Blev lite chockad av att se den där så tog en titt,, Bara ett uppe på ebay, sletet.. Men är det verkligen rare? verkar ju visserligen inte finnas så många uppe men köpte mitt för 10-20kr ...

Ett par spel där ja inte direkt ser som rare,, family values dyker väl upp rätt frekvent här också på tradden,, gworld^^
 #5669  by HVQ
 
samma sak med Asterix, har sett det många gånger och brukar inte gå särskilt dyrt. Exo Squad är inte heller särskilt ovanligt eller dyrt.
 #5673  by Rotmosträdet
 
Den stämmer hyfsat men som ni säger Exo Squad och Astérix ska bort, de är max uncommon. Astérix inte ens det.

Jag tror ATP är ganska ovanligt, inte jätte. Game-World har det rätt ofta, fick mitt för 22 kr. Men eftersom det inte finns någon som vill ha det, är det billigt, samma med SeaQuest.

Mega Games 6 Vol. 2 är inte svårt att hitta, fodralet till 3:an däremot!
 #5715  by Rotmosträdet
 
Hum, du får nog lägga in en "uncommon/hyfsat ovanliga" på din lista.

GREATEST HEAVYWEIGHTS
&
CutThroat Island

Ska definitivt indär, de är svårfångade.
 #5840  by ManiaC
 
Rotmosträdet wrote:Sen undrar jag vad ni tycker om dessa, ovanliga enligt mig iaf.

NBA Action '95 starring David Robinson
Justice League Task Force
Foreman for Real
Det här Foreman for real, någon som sett eller har det? förutom den sönderklippta du fick hem.. Tycker jag har tittat efter det ett tag nu och inte sett ett ex.. också ett sånt spel där de är dåligt med info om.. kanske inte så många som bryr sig om boxning^^ Medans många rare spel hittar man ju hela tiden, de är väl mer att dem vill ha efterblivna priser för dem oftast :)

Nba action '95 är väl ganska ovanligt här och i UK.. Men dem finns på ebay tyskland att fånga ganska lätt..
 #5849  by Rotmosträdet
 
Precis. Foreman kanske är en pärla om man hittar det komplett i fint skick.

Tog mitt NBA Action 95 från Frankrike. ;)

Bubble & Squeak är svårt att hitta komplett i fint skick. Kassett ganska billigt.