Forumet för dig som älskar Sega! 

  • FAQ: Mega Drive-spel med extramaterial

  • Svar på vanliga frågor om SMD
Svar på vanliga frågor om SMD
 #4015  by Rotmosträdet
 
Manualerna till Summer Challenge är skumma. Den ena står det Genesis på fast den är på flera språk. den andra tvärtom?? Fick du också båda i samma spel? Fick båda till en hyrversion.
 #4030  by Janone
 
Kan man räkna sådant som ska ingå , exempelvis kartor och medföljande hintbooks som "extra" där tänker jag mer på sånt som man egentligen inte måste ha för att klara spelet, exempelvis pins och annat mök. :) Kanske bara är jag dock.
 #4037  by Otherworld
 
Rotmosträdet wrote:Svar: Ja.
Allt utöver CIB är extra.

Lethal Enforcers kom med box och pistol. Både ettan och tvåan?
Jag tror inte tvåan kom med box med pistol? Det har jag aldrig sett iaf :O Jag har ju tvåan, men i vanligt fodral.
 #5841  by ManiaC
 
Skickade du in det så var du med i månatlig dragning och kunde vinna andra spel från T-HQ/black pearl software.

Så det är väl både ett registrerings + tävling kort. Då man även fyller i namn,adress, var man köpt osv.

E: Tycker även de är schyyst o veta vilka som hade unika registreringskort. Dvs inte såna man kan ta från ett annat spel och lägga i vilket som helst. Typ accolades registreringskort kan man ju lägga i vilket av deras spel som helst.. Svårare när det endast tillhör ett spel. Vill gärna veta vilka mer som har det,, Mutant league fotball har också ett regkort där du kan köpa mutant tshirt och andra mutant prylar på.