Forumet för dig som älskar Sega! 

  • FAQ: Lista över svenska hyrutgåvor

  • Svar på vanliga frågor om SMD
Svar på vanliga frågor om SMD
 #26107  by CloudMaster
 
Jag tro att dom är legit, kom på en sjukt långsökt ide på varför dom ser ut som dom gör..
Flink inlagan halkade ut där nere och blev trasig och fuktskadad, uthyraren klippte bort det skabbiga och klippte även till en ny nederdel från en annan grön sf inlaga..
han passade på och vek några mm nere och uppe på några andra inlagor så dom skulle stanna kvar bättre i boxen, med tiden har flink inlagan halkat ner bakom den nya delen :?

Dom dubbla sega logosarna på warpspeed kan jag inte förstå mig på riktigt,
men märkligt om han har gjort den själv av en pappkartong.
Jag blir bara dum i huvet av att kolla på dom :lol:
 #26837  by Henke
 
Är det någon som har eller kan länka till en bild på Truxton som hyrspel?
 #26862  by Henke
 
Vem bekräftade spelet (Truxton) från början då, minns någon det? Eftersom det är i listan måste det väll ha bekräftats om jag fattat reglerna rätt?
 #26863  by Tronin
 
Ja, om spelet finns med i listan så har det bekräftats en gång i tiden.

Osäker på om jag själv har sett Truxton, men uppgiften kommer från Rotmosträdets lista från 2011, så han bör ha sett spelet.
 #26872  by Rotmosträdet
 
Köpte du de där spelen så du kan fixa bilder Cloud?

NHL97 med grön bakgrund, jo jag tackar jag. Förmodligen bara vanliga inlagan klistrad på men det skulle vara spännande om det inte var det.
 #26887  by Henke
 
Rotmosträdet wrote:Här kommer bild på mitt ex.
Tack Rotmos! Det verkar inte jättevanligt det där.
 #26943  by CloudMaster
 
Rotmosträdet wrote:Köpte du de där spelen så du kan fixa bilder Cloud?

NHL97 med grön bakgrund, jo jag tackar jag. Förmodligen bara vanliga inlagan klistrad på men det skulle vara spännande om det inte var det.
Killen jag ska köpa dom av har inte köpt dom av ägaren än.
Men du hade nog rätt om NHL 97, bad om lite bilder
Attachments:
NHL97.jpg
NHL97.jpg (176.63 KiB) Viewed 25620 times
 #26955  by Tronin
 
Uppdaterade NHL 97 med texten "(Har hittats som 'vanlig' hyrutgåva, där man tagit spelets standardinlaga och klistrat på framför NHL 95s hyrutgåvsinlaga.)".
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10