Forumet för dig som älskar Sega! 

  • HJÄLP mig få all MD-fakta rätt till bok!!

  • Svar på vanliga frågor om SMD
Svar på vanliga frågor om SMD
 #29161  by Tronin
 
Är enda skillnaden mellan den första varianten av NHL 94 och Jordan vs Bird och standardutgåvan att det sitter en S/D/I-klisterlapp på fodralet? I så fall skulle jag inte riktigt räkna den med klisterlapp som en egentlig variant.
 #29177  by Rotmosträdet
 
Sitter det en SDI-lapp på fodralet så är det ju också en annan manual med SDI-språken.

Svar på frågan, eller hur tänkte du?
 #29186  by Tronin
 
Rotmosträdet wrote:Sitter det en SDI-lapp på fodralet så är det ju också en annan manual med SDI-språken.
Det är så jag också har tänkt tills jag såg att (vad jag utgår ifrån är) en SDI-manual hade engelska och franska på andra sidan.
 #29193  by Tronin
 
Jag har läst den, men har den inte färskt i minnet. Tack för att du klargör det hela [thumbup]

Står alla fyra språk med på framsidan på standardmanualen (4 språk), eller är det engelska och franska som gäller på en sida, och de övriga två om man vänder på manualen?
 #31483  by Tronin
 
En del av bilderna har jag fotat, men det är ManiaC (som inledde projektet) och Otherworld som står för majoriteten av bilderna. Sen har även Zebbe bidragit med ett gäng bilder.
 #31488  by Lirod
 
Tronin wrote:En del av bilderna har jag fotat, men det är ManiaC (som inledde projektet) och Otherworld som står för majoriteten av bilderna. Sen har även Zebbe bidragit med ett gäng bilder.
Cool, har alltid gillat bilderna och har funderat på sndb-varianter.

[thumbup]