Forumet för dig som älskar Sega! 

  • FAQ: Variationer och avvikelser

  • Svar på vanliga frågor om SMD
Svar på vanliga frågor om SMD
 #4077  by HVQ
 
mjo det är ju en variant, men med så liten skillnad så att det inte är värt att satsa på varianten. annars lär man kunna hålla på i evighet. classic och liknande variationer är vart jag skulle dra gränsen..
 #4080  by Zebbe
 
Skit i sådana bagateller, det är samma version tryckt på olika ställen bara. Varianter ska ju ha lite rejälare skillnader, typ classic eller blå alt. svart design som Donken-spelet.
 #4083  by Zebbe
 
McDonalds i dessa trakter 8-). McDonald's Treasure Land Adventure alltså.
 #4106  by Otherworld
 
Ninjabearhug har en som det står på baksidan att den är för svensk försäljning endast. Han köpte den på tradera. Häftig är den :) om du kollar på youtube på videon som han visar alla sina MD spel så visar han den där. Skriver från mobilen så kan inte länka.

E:

http://www.youtube.com/watch?v=CQDzGWCUMh8" onclick="window.open(this.href);return false;

13:19 in.
 #4119  by Janone
 
Jag vet att jag har det som är utvecklat av Treasure iden version som är hyffsat ovanlig, för Stefan Blomberg (kommer inte ihåg vad han nickade tidigare?) blev eld och lågor när han hörde att jag hade den. OM den är blå eller svart eller något sådant, minns ej just nu. :P
 #4120  by Mickenes
 
Otherworld wrote:Ninjabearhug har en som det står på baksidan att den är för svensk försäljning endast. Han köpte den på tradera. Häftig är den :) om du kollar på youtube på videon som han visar alla sina MD spel så visar han den där. Skriver från mobilen så kan inte länka.

E:

http://www.youtube.com/watch?v=CQDzGWCUMh8" onclick="window.open(this.href);return false;

13:19 in.
Riktigt ballt.

"Open up a traudera account" ;)
 #4144  by Zebbe
 
Ha, Swedish only... Då måste man ha den svarta :D.
 #4147  by Janone
 
Vad finns det för belägg på att den svarta endast kom i sverige? Var Brio tidiga med att importera den? Vet Thomas något om vilken version som finns hos Brio i dagsläget?
 #4163  by Janone
 
Rotmosträdet wrote:Nope, men det står ju uppenbart "for sale in Sweden only" om han inte ljuger. :)
Vart ser du att det står det?

På min (rotade fram den) står det "only for use with pal and french secam mega drive systems" dvs precis som vanligt. :P
 #4164  by Otherworld
 
Han som lagt upp videon säger att det står det på baksidan, vi kan inte se det själva. Han har bra foton på den, både framsida och baksida, på sin blogg, men den är nere för tillfället..

Kan vi inte få se en bild på din? :)
 #4165  by Janone
 
Vart la jag nu kameran? Försöker fixa det. :) Vem är det som lägger in bilder i databasen? Ska jag droppa highres till någon mail eller så?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10