Forumet för dig som älskar Sega! 

  • FAQ: Samlings- och Classic-utgåvor PAL

  • Svar på vanliga frågor om SMD
Svar på vanliga frågor om SMD
 #2271  by Otherworld
 
Hittade denna bild bland ninjabearhug's bilder. Så den verkar finnas med fodral med. Dock så kom det ju ingen kombinerad manual med alla 6 spelen i, utan 6 olika manualer. Och dom får ju omöjligt plats i ett fodral, så dom kanske inte medföljde fodral varianten? Om inte det är en utskriven framsida. Den finns ju här: http://segaretro.org/File:Mega6Boxfront.jpg
Men jag vet inte om den är riktig eller bara en promo bild eller vad. Har bara lyckas hitta kassetten o inget fodral förut.

Image
 #2274  by Rotmosträdet
 
Mega Games 1
Mega Games 2
Mega Games 3
Mega Games 6 Vol. 1
Mega Games 6 Vol. 2
Mega Games 6 Vol. 3
Mega 6

Är Mega Games Vol. 3 & Mega 6 samma spel/kassett?

Edit: ja.
 #2352  by Otherworld
 
Köpte precis ett ex av Mega 6 på engelska Amazon. Fanns från 7 olika säljare, och på alla utom en stod det "cart only", men på den jag köpte stod det "Complete with box and instructions", Så jag hoppas på att det är den som jag postade bild på i mitt förra inlägg! Återstår att se. 72 kr med frakten är inte så mycket att sura över om det nu inte är det jag hoppas på.
 #4114  by Rotmosträdet
 
Mega Games 6 Vol. 2 finns i en tysk version också... :P
Jag har kassetten, tror inte det finns något fodral. Frågan är ju varför...
 #4121  by Mickenes
 
Rotmosträdet wrote:Mega Games 1
Mega Games 2
Mega Games 3
Mega Games 6 Vol. 1
Mega Games 6 Vol. 2
Mega Games 6 Vol. 3
Mega 6

Är Mega Games Vol. 3 & Mega 6 samma spel/kassett?

Edit: ja.
Hade ett av dessa spel när jag var liten. I vilket var det som Gunstar heroes ingick?
 #4123  by HVQ
 
är nog bara i Classic Collection.

Image
 #4125  by Mickenes
 
HVQ wrote:är nog bara i Classic Collection.

Image
Det var den jag hade. Hade kvar just det spelet i många år. Tror det slängdes när jag flyttade hemifrån.
 #4128  by Tronin
 
Det är hädelse! Själv har jag svårt att ens slänga en riktigt risig kartong till ett Zelda-lir. Var på väg att slänga det för nån vecka sen, men ångrade mig i sista stund :roll:
 #4131  by Mickenes
 
Otherworld wrote:S..s..slängdes!? :O Slänga spel!? Blasphemy!!
Var inte jag som slängde det. Morsan slängde en jävla massa prylar som jag lämnade kvar. Tror att det låt i en utav kartongerna.