Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Kickstarter: Sega

  • Diskussioner om allt som rör Sega och deras andra konsoler
Diskussioner om allt som rör Sega och deras andra konsoler
 #31506  by AlmostOriginal
 
Det var så dem anlände hem till mig :mrgreen: Plancherna kom i ett papp rör. Dem ligger bakom tvn någonstans. Minns jag rätt så hade jag inget att öppna den med. Så började jag på skolan och var borta 2 år. Sen så har den legat i ett hörn. :lol: Nu ligger den i samma hörn xD Ge mig 2 dagar så har jag glömt den igen :lol:
 #31522  by HVQ
 
:) fick också min bok i en postsäck. Kan inte direkt säga att jag läst den heller tyvärr.
 #31524  by lindholm
 
Hehe

Hmm man kanske skulle göra en "sega"-bok att sälja dyrt och fylla den med lorem ipsum. Ingen verkar ju endå läsa dem :P
 #31748  by AlmostOriginal
 
Fick ett meddelande från Darren Wall ang SEGA Mega Drive/Genesis: Collected Works. Nu orkade jag inte läsa hela mailet (C:a A4 långt) Någon som orkat läsa det och kan berätta vad som händer? xD

EDIT: Tydligen håller dem på att göra en reprint :)
 #32438  by Tronin
 
Trevligt att han är tillbaka med en ny bok. Även fast jag sålde Mega Drive-boken utan att ha bläddrat allt för mkt i den*, så kan jag rekommendera Darren Wall. MD-boken är en 4 kg tung professionellt gjord bok och ett måste för den som här biten av retrovärlden. Så är du minsta lilla sugen på en bok om Dreamcast tycker jag att du ska slå till. Du får en kvalitetsprodukt väl värd de £40 den kostar.

*Sålde den för att den här typen av böcker trots allt inte är min grej.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7