Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Kickstarter: Sega

  • Diskussioner om allt som rör Sega och deras andra konsoler
Diskussioner om allt som rör Sega och deras andra konsoler
 #19602  by Tronin
 
AlmostOriginal wrote:Vad jag minns så ska mitt namn var med där :? Någon som har lust att kolla? :|
Slet precis upp platsen och du står med.

Bläddrade som hastigast i den och fy tusan vad fet den är. Ska bli ett sant nöje att gå igenom den mer noggrannare.
 #19876  by Tronin
 
Priset är dessutom bara £5 mer än vad vi som sponsrade projektet betalade (för att få boken), så det inte särskilt exklusivt :P
 #20754  by AlmostOriginal
 
Given that the combined retail cost of the book and print is now £15 less than your Kickstarter donation, I’d like to offer a refund of that amount to all those that backed the POSTER EDITION tier. The support we’ve received via Kickstarter has been invaluable – it made the book a reality and transformed our vision for the whole project. Given the ‘mission creep’ of this tier, I think a refund is only fair – you made Collected Works happen so the idea of any of you being out of pocket feels absurd.

If you’d like to take me up on this – surely a welcome cash injection at this time of year – just drop me a line at [email protected] with your name and Paypal email address and I’ll send you a refund within 48 hours.
 #20757  by Rotmosträdet
 
Hyfsat trevlig kille (har snackat med honom också innan). Fick dock inte köpa in 10-20 böcker o sälja på mässa som jag gjorde med förra boken (SS) pga sura Sega. :P
 #20767  by Rotmosträdet
 
SS-boken fick jag ju rabatt på av honom så den kände jag några kronor på samtidigt som det var billigare än att köpa den från England. Han fick inte göra det med denna.

Sen har 0% bokmoms i UK, vi har 6%.
 #20770  by Tronin
 
Iom att det bara gäller dem som "backed the POSTER EDITION tier" är det inte aktuellt för min del.
 #25566  by HVQ
 
Tidigare diskuterats i Chatttråden men tycker det förtjänar en egen tråd.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Grymt projekt! Snart uppe i de 2 miljoner de efterfrågar. Blir spännande att se hur högt de kommer nå. Vilka här från forumet har investerat?
 #25570  by HVQ
 
Nu gick det över 2 miljoner :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7