Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Sonic Mania 25th anniversary!!

  • Diskussioner om allt som rör Sega och deras andra konsoler
Diskussioner om allt som rör Sega och deras andra konsoler
 #30099  by Janone
 
Det här ser så bra ut att jag återigen blir fylld av hopp! Sonic är tillbaka precis som jag har önskat! Jäklar vad jag kommer köpa det här spelet! Vad tror ni, är vår blå vän tillbaka i fornstora dagar?
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... xmtYdEWVzo" onclick="window.open(this.href);return false;
 #30100  by Tronin
 
Oj då! Ja, det ser minst sagt lovande ut. Lite synd att det inte tycks bli en 3DS- eller NX-port. Men det är helt klart ett spel som finns på min radar nu.
 #30104  by segasonic
 
Det där ser ut att kunna bli riktigt bra!
 #30135  by Tronin
 
Skönt att se att det även kommer till NX. Då finns det iaf en titel som lockar med NX :lol: Vore inte helt fel att kunna spela den nya Sonic handhållet.
 #30200  by Bondmaster
 
verkar lovande

jag blev besviken på sonic generation så detta verkar bättre
 #30615  by Gnaarkill
 
Mm, misstänkte detta. Hade ju varit tufft om det låg någon anniversary edition av sonic 1 på den eller något liknande. Men hade väl varit för bra för att vara sant då ;)
Gillar figuren skarpt dock och så kul att de tänkt på "High Defenition Graphics"-texten också ^^
De är uppenbart medvetna om vilken MD/Genesis som var den bästa =)
 #30671  by reznorhead
 
Vad gör man med kassetten? Är det en sån där man lyssnar på musiken eller? I övrigt så ser det ut att vara det bästa sonic sedan sonic & knuckles. Även om jag gillade sonic adventure
 #30940  by ecco
 
Som sagt synd att det inte låg nått på kasetten men gillar sonic figuren på megan skarpt.
Frågan är bara till vilken konsoll man skall beställa till? Lutar åt PC för mig, känns mest långlivat.
Vadå finns den att beställa på nostalgibutiken? Hittade inget där.
 #30948  by Janone
 
Ecco: Lirod är ironisk. Nej den finns inte att beställa via Nostalgi.

Jag har bokat den via amazon till xboxone, de svenska kedjor som skulle kunna tänkas få in den är webhallen och gamestop.