Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Sega i vardagen

  • Diskussioner om allt som rör Sega och deras andra konsoler
Diskussioner om allt som rör Sega och deras andra konsoler
 #30624  by Zebbe
 
Bortsett Sonic som dyker upp lite då och då är Sega rätt bortglömt och inget man ofta ser i vardagen. Därför var det extra kul när jag såg en kille med denna tröjan idag på ICA i Täby Centrum.

Image

Eftersom både han och jag hade bråttom så hann jag inte säga "WISE FWOM YO GLAY" :mrgreen: . Ej heller fråga om han råkar vara medlem här.
 #30631  by NGF
 
Zebbe wrote:Bortsett Sonic som dyker upp lite då och då är Sega rätt bortglömt och inget man ofta ser i vardagen. Därför var det extra kul när jag såg en kille med denna tröjan idag på ICA i Täby Centrum.

Image

Eftersom både han och jag hade bråttom så hann jag inte säga "WISE FWOM YO GLAY" :mrgreen: . Ej heller fråga om han råkar vara medlem här.
Wow vilken snygg tröja! :shock: :mrgreen: Säljer de dem i Stockholm tro?
 #30713  by Gnaarkill
 
Tänkte dela med mig av lite vardagsSEGA :)
Kanske inte direkt någon random snubbe med SEGA tatuering som klampar in på den lokala macken men ändock på Liseberg här i Göteborg. Olof och jag var ute och jagade gnuer på jaktsimulatorn i arkaden när vi helt plötsligt fick se denna! 8-)
Tyckte den var helfräck! :mrgreen:

Image
 #30717  by Zebbe
 
NGF wrote:Wow vilken snygg tröja! :shock: :mrgreen: Säljer de dem i Stockholm tro?
Vet inte. Hittade den på Googles bildsök, typ "Altered Beast shirt". Nån affär hade den, fast det fanns bra mycket coolare tröjor på samma tema.

Gnaarkill: Den var cool den också :).