Ja, eftersom jag nu är nere på under hundra MD spel kvar till det kompletta setet, så startar jag nu min nedräkningstråd!
Har en del sällsynta och dyra spel kvar att införskaffa. Framför allt då Lakers Vs. Celtics, som jag inte är så säker på att jag räknar in i det fulla setet. Kommer aldrig att få tag på det, om jag inte nöjer mig med bara kassetten då. Vet inte om jag räknar Thunder Force III heller.
Sen har vi World Championship Soccer 2, det räknas såklart, men kan bli svårt och dyrt och få tag på det. Har Classic utgåvan, men den är bara en variant, så behöver den blåa med.
Övriga ska nog gå och få tag på, bara man har pengar och tur
5 Utav 542 Kvar (3 om man inte räknar AU spelen) ((2 om man inte heller räknar Lakers))
Saknade spel:
Ecco Jr. (Australian Release)
Fatal Fury 2 (Australian Release)
Lakers versus Celtics and the NBA Playoffs
The Pirates of Dark Water
World Championship Soccer II
Har en del sällsynta och dyra spel kvar att införskaffa. Framför allt då Lakers Vs. Celtics, som jag inte är så säker på att jag räknar in i det fulla setet. Kommer aldrig att få tag på det, om jag inte nöjer mig med bara kassetten då. Vet inte om jag räknar Thunder Force III heller.
Sen har vi World Championship Soccer 2, det räknas såklart, men kan bli svårt och dyrt och få tag på det. Har Classic utgåvan, men den är bara en variant, så behöver den blåa med.
Övriga ska nog gå och få tag på, bara man har pengar och tur
5 Utav 542 Kvar (3 om man inte räknar AU spelen) ((2 om man inte heller räknar Lakers))
Saknade spel:
Ecco Jr. (Australian Release)
Fatal Fury 2 (Australian Release)
Lakers versus Celtics and the NBA Playoffs
The Pirates of Dark Water
World Championship Soccer II
Last edited by Otherworld on 17 May 2019, 22:51, edited 75 times in total.