Forumet för dig som älskar Sega! 

  • FRÅGESTUND - Ställ era frågor om Mega Drive här!

  • Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #5614  by Tronin
 
Istället för att skapa en tråd om varje litet ämne man har frågor kring kan det ju vara bra att ha en allmän frågetråd istället.

Jag sparkar igång det:

Är det samma Summer Challenge-kartong och innehåll till både Megadrive och Genesis, eller kom det två olika versioner?
Last edited by Tronin on 06 Jul 2015, 10:51, edited 6 times in total.
 #5616  by HVQ
 
Det är samma kartong och spel men EU versionen har ett klistermärke på framsidan. Osäker på om innehållet är exakt detsamma.
 #5623  by Rotmosträdet
 
Denna är knivig, det verkar ha kommit med 2 manualer (alltid?) men den som är på flera europeiska språk står det Genesis på.... :P
 #5704  by HVQ
 
Adventures of Batman & Robin verkar kul också, har inte lirat det själv men efter vad jag sett så..
 #5708  by Tronin
 
Det ser helt klart annorlunda ut. Lite osäker på det dock. Men iom att jag precis knarkat mig igenom den animerade serien med samma namn + att omslaget är riktigt snyggt får jag nog skaffa det också.
 #5741  by ManiaC
 
Hur ska man unvika såna här kopior/veta att det inte är sådana man får från en oärlig säljare.. ?

Som detta alien soldier har ju manual o allt och inte bara 2blad elr nåt som vissa andra. Hur skiljer man dem åt?

http://www.ebay.co.uk/itm/ALIEN-SOLDIER ... 500wt_1204" onclick="window.open(this.href);return false;
 #5743  by HVQ
 
Den där bilden ser ju ut att vara tagen från ett äkta alien soldier :evil:
 #5744  by ManiaC
 
Ah verkligen, vågar ju knappt köpa ett alien soldier på ebay.. kul om man betalar full pris o det är en sån man får... man måste se skillnad inuti kasseterna i guess,, Får bli att öppna upp kassetter innan man lämnar omdömen hehe^^
 #5748  by ManiaC
 
Just den säljaren säljer mkt sånt. och från spanien. Han är ju ärlig så det står ju i annonsen... BL version = bootleg. Just när det gäller ett sådant spel så är det ju lätt att tolka som blue lable version också, antar du gjorde det? :) Värre om folk köper hans grejer o försöker sälja som äkta vara sen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26