Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #30467  by Gnaarkill

Här kommer mina bidrag från retrospelsfestivalen :)

Image
Några MD lir från Japon ^^
Lite Mega CD, GoryGlorys fanzines och en sexknappars kontrollklon som jag köpte på coolstuff i malmö centrum :)
Lite kul med FIFA 98 där. Sägs ju vara det sista officiella släppet på Mega Drive i Europa ^^

Image
Och Megan CDn har installerat sig väl här hemma, den är bara sååå snygg! :mrgreen:
Nu måste jag bara skaffa en sån där hemmagjord kabel så jag får ordentligt stereoljud. Såg även att det finns hemmagjorda strömadaptrar så man slipper hålla på att jocksa med massa otympliga adaptrar. En sån ska också införskaffas :)

EDIT: Just ja, gruppbilden också! Den blev grym! :mrgreen:
RSF2017, jag e på! Men RG då? :D
 #30637  by Vintervargen

Jag kan slarva med inköp, men mitt senaste köp från game-world måste bara visas
Kan tillägga att jag gjorde köpet för 3 veckor sedan, förra veckan frågade jag efter spårnummer till vilket jag inte fick något svar på, men vips så fanns ett paket att hämta ut på posten. enligt spårnummer skickades paketet samma vecka jag påminde honom XD
-en risig manual som är ihophäftat och bara innehåller den tyska delen
Imageimage hosting over 5mb
- 'forman for real' som är totalkvaddad
Imageadult image upload
- speler sherlock holmes till sega cd som aldrig dök upp, alltså ingen bild av visa, LOL

Väntar fortfarande på svar av honom
 #30644  by Tronin

Jag tycker det är märkligt att han inte svarar på mejl. Jag har visserligen bara behövt kontakta honom en gång, men då svarade han direkt. Visserligen var det när han fortfarande hade Tyskland som bas och skickade utan spårningsnummer.
 #30645  by Gnaarkill

Usch!! Så himla tråkigt. [thumbdown]
Det verkar vara rena lotteriet att köpa saker från den tjommen. Har själv bara köpt av honom en gång och då var det SEGA reklamaffischer. Vet inte om jag skulle våga köpa spel av honom då bilden i auktionen inte verka stämma med det faktiska spelet man köper.
Hoppas du får något svar av honom Vintervargen.
Är det någon som vet vem han är IRL?
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 107