Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Senast avklarade (SMD / CD / 32X)

  • Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #14306  by Henke
 
Du har säkert rätt i det, var ett tag sen jag spelade det så jag minns nog fel.
 #14630  by Otherworld
 
The Terminator

Detta tog ju under 20 minuter och klara.. Dog några gånger, men när jag väl klarade det så tog det kanske 16-17 minuter. Helt ok spel ändå! Bra musik. Molotov kastarna är dumma i huvudet dock.
 #14641  by Otherworld
 
Har inte det till CD dock. Ännu :P


Har spelat mer MD idag!

Ariel the Little Mermaid

Sjukt seg kontroll. Sjukt lätt. Sjukt tråkigt. Tog runt 20 minuter eller nått o klara.

Pocahontas

Detta var överraskande bra! Riktigt fint med. Gillade det.
 #14657  by Otherworld
 
Chiki Chiki Boys

Tog några försök innan jag klarade det. Riktigt trevligt spel! Mysigt och riktigt bra musik! Gillade det verkligen.

Ren & Stimpy: Stimpy's Invention

Skumt. Precis som serien. Jobbig kontroll och jobbig musik. Tog ca 25 minuter eller nått o klara. Om ens det. Inte så roligt..
 #14661  by HVQ
 
Chiki boys är ett trevligt spel.

När ska du lira det bästa spelet då? Landstalker! :D
 #14699  by Otherworld
 
Strider

Äntligen! Kämpat med det de senaste två dagarna. Och nu äntligen klarade jag det. Sista banan höll på att gör mig galen. Nära bli en mdkontroll fattigare där ett tag. Fy fan vad skönt det känns. Sista försöket innan jag måste sticka till jobbet med.
 #14709  by NGF
 
Grattis :) Vilken svårighetsgrad? Visst är det kul när man ska hoppa på alla "borrplattformar" och tyngdlagen är omvänd på sista banan :P
 #14710  by Otherworld
 
Det vet jag inte säkert, antar normal? Var aldrig inne på options och ändrade nått. Och nej. Det var inte kul.. Och jag hade sjuks problem med bossen man fick möta igen på sista banan där tyngdlagen är omvänd. När man flyger runt honom och ska attackera i luften. Det var han som tog mest av mina liv varje gång.
 #14729  by Otherworld
 
Sonic 2 är ett av mina favoritspel alla kategorier. Tror det var mitt andra spel jag någonsin klarade, när jag var 9 ca. Tror jag spelat genom det säkert 10 gånger iaf. Har faktiskt spelat igenom alla Sonic spel på MD. Tom Sonic 3D. Vilket får mig att vilja spy lite. Både över hur dåligt det är, men också att jag blev yr när jag spelade det.
 #14738  by Zebbe
 
Själv har jag klarat ALLA Sonic-spelen på Mega Drive, samt Sonic CD och Knuckles' Chaotix. Och inte nog med det, har dessutom fixat det bra slutet på alla spel där det är möjligt. *skrytskryt*

Själv tycker jag att Sonic 3D sopar mattan med Knuckles' Chaotix. Men, det är ju en smaksak, sa hunden och slicka sig i skrevet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9