Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Allmän diskussion (RELEASELISTORNA)

  • Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #12587  by Zebbe
 
Otherworld wrote:Jag har nu hittat en plansch :) Fanns en i Hang On. Alla mina spel ligger ännu i lådor och har gått igenom en låda då och då för o hitta en, men mina hyllor ska komma imorgon, så sen kan jag förhoppningsvis börja fota lite :) Är listan uppdaterad med dom som ännu saknar bild?, så jag inte fotar dubbla :)
Kanon! [thumbup]

Kolla gärna på min lista nedan innan du börjar fota, jag fotar några av dom i taget och skickar till Rucket. Blir mer effektivt om du fotar de som fattas som jag inte har :).

Sword of Vermilion
ToeJam & Earl
Where in Time is Carmen Sandiego? (m. klocka)
Zoom!

Beggar Prince
Hangman SG
Legend of Wukong
Oh Mummy Genesis
Pier Solar and the Great Architects (samtliga upplagor)
Star Odyssey

Alla 32X-spel

Rucket: Skickade några nya foton nyss! :)
 #12612  by Zebbe
 
Fint! Skickade in några till idag.
 #12663  by Zebbe
 
^ [thumbup]

Några fler foton inskickade!
 #12676  by Otherworld
 
Skickade precis en massa bilder till dig Rucket! Hoppas det funkade som det skulle, Ootlook tvingade mig att använda SkyDive, och det har jag aldrig gjort innan. Har gått igenom A-C nu iaf.
 #12682  by Tronin
 
Nu har jag sparat ner alla bilder på datorn. Det är totalt 40 stycken som ska läggas till i helgen :shock: Men redan nu har jag passat på att uppdatera listan och den ser riktigt bra ut nu med endast ett fåtal bilder och försäljningshistorik som saknas till spel 0-C http://www.segalovers.se/viewtopic.php?f=28&t=783" onclick="window.open(this.href);return false; [thumbup]
 #12686  by Zebbe
 
Otherworld: Vet att TomCrazy har följande, ska fota de hos honom så du ska strunta i dessa om du har dom:

Arrow Flash
Dark Castle
The Immortal
The Ooze
Psycho Pinball
Sampras Tennis 96
Shadow of the Beast II
Super Kick Off
Super Thunder Blade (osäker om det är PAL dock)
Teenage Mutant Hero Turtles: Tournament Fighters
Turbo Outrun
Två wrestlingspel tror jag
Zero Tolerance
 #12708  by Zebbe
 
[thumbup]

Skickade några till Rucket nyss :).
 #12725  by Zebbe
 
[thumbup]

Skickade precis några till. Då har jag följande kvar att fota:

Olicensierade
Beggar Prince
Hangman SG
Legend of Wukong
Pier Solar and the Great Architects (samtliga upplagor)
Star Odyssey

32X-spelen
36 Great Holes Starring Fred Couples
Afterburner Complete
Cosmic Carnage
Darxide
Doom
FIFA 96
Knuckles' Chaotix
Kolibri
Metalhead
Mortal Kombat II
Motherbase
Motocross Championship
NBA Jam
NFL Quarterback Club
Primal Rage
Space Harrier
Star Wars Arcade
Stellar Assault
T-Mek
Toughman Contest
Virtua Fighter
Virtua Racing Deluxe
WWF Raw

Och sen de TomCrazy har, se listan ovan.

Men ska vi ha en sektion med Mega-CD-spel också? Om 32X får vara med borde CD:n få det också :).
 #12729  by HVQ
 
Absolut borde Mega-CD ha sin egen lista. är väl ca 100 spel som släpptes till PAL så borde inte vara omöjligt att få ihop både lista och bilder på dessa.
 #12732  by Tronin
 
Jag får klura på hur jag gör med listorna, vill inte att det ska bli för plottrigt. Nåja, det blir ett senare problem. Men! Ska det bli listor för dem så vill jag ha all information på samma sätt som till Mega Driva, så det blir enhetligt.

Oh Mummy Genesis är redan fotat. De olicensierade spelen fotas utan MD-affischen.
 #12737  by Zebbe
 
Vetifan vad man ska fota Mega-CD- och 32X-spel på. Hittar inga lämpliga posters för detta när jag googlar. Boxarna till apparaterna kanske skulle funka? I mitt fall är det lite surt, eftersom jag har boxar till MD1, MCD1 och MCD2, men inte 32X :P.

Jag ska försöka fota lite på mitt överkast imorgon, om jag hinner hem innan mörkret faller.
 #12738  by Tronin
 
Jag skulle nog undvika konsolboxarna då det inte blir enhetligt med tanke på att MD-spelen inte har någon box under sig.

Hur stor är 32x-affischen som kom med vissa Mega Drive-spel? Den kanske funkar?
 #12755  by Zebbe
 
32X-affischen har jag inte ens sett, men om någon sitter på den kan jag köpa den och använda den att fota på.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10