Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Senaste inköpen (Sega)

  • Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #2284  by Hybrid
 
Rotmosträdet wrote:Vad står det på World of Illusion-klistermärket?
"Bog off!" samt "köp 2 betala för 1 retroblabla", dessvärre inte vilken affär men någon spelaffär i England lär det vara iallafall då spelet skickades därifrån.
Till mitt stora förtret var World of Illusion utan manual så det får bli att införskaffa ännu en version.
 #2334  by Otherworld
 
Haha, ja det är tråkigt när man får fel :P

Bugs Bunny fick jag riktigt billigt. 62 kr, med frakten, från UK. I nyskick så gott som [thumbup]
 #2335  by Rotmosträdet
 
De verkar dock snälla, fransoserna. :)
Dear rotmostraedet,

For ecco yes we got it in french, i will send it to you another one , but for jamespond i send you the game you have here.

Please accept our apologies for inconvenience.

Best regards

sami

- free-agent-games
 #2509  by Otherworld
 
Spel som trillat in under veckan jag varit borta :)

Image

Image

Skulle hämta ett paket på posten med roliga grejer i med, men dom öppnade inte förens kl 15 igen :( var bara öppet 8-10, sen 15-18. Och jag ska jobba kl ett. Så det får vänta tills på måndag eftermiddag. Blä!!
 #2519  by Rotmosträdet
 
Senaste dagarnas inköp.

De fina spelen kommer från Game World, resten är från svenska säljare och alla deras piss är i SÅ JÄVLA USELT SKICK att jag funderar på att aldrig köpa från en svensk någonsin igen.

Hur j-vla bortskämde var barnen på 90-talet? Allt är ju trasigt. Det går ju inte att köpa svenska spel längre. :(
Attachments:
IMG_0375.JPG
IMG_0375.JPG (237.17 KiB) Viewed 14392 times
 #2558  by Rotmosträdet
 
Stämmer, nu har jag Rey Leon, Lion King & Roi Lion. ;)

Fattas dock König der Löwen (kostar väl 10:- av game world normalt sett) och det italienska, om det nu finns. Italienarna är inte så förtjusta i Ebay och de kan inga språk utom sitt eget... :P
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 107