Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Händelser på forumet!

  • Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #13097  by Tronin
 
Nu har forumet utökats med en underkategori för de europeiska 32X-spelen. De förskapat trådarna i kategorin kommer inom en snar framtid att fixas till så varje spel får en egen tråd; precis som Mega Drive-spelen har.
 #13102  by Zebbe
 
Fint! Jag ska jobba vidare nu med informationen till dom nu när jag fotat klart.
 #13127  by HVQ
 
Grymt jobbat [thumbup] kul att se en del spel som jag inte ens sett.
 #13558  by lindholm
 
bara jag som stör mig på att man blev påtvingad nytt utseende och att man själv måste gå in och ändra för att få tillbaka ljusa versionen av forumet?
 #13562  by HVQ
 
Nu är det Jul igen :) Har jul temat alltid haft en vit bakgund eller är det nytt?
 #13563  by Zebbe
 
Jag tycker inte lika mycket om det här jultemat som det vanliga, men eftersom det ändå bara är jul en gång om året känns det bra att piffa upp stämningen lite :).
 #13564  by Tronin
 
Jag tror den snöiga "bakgrunden" är ny. Den fanns åtminstone inte när ManiaC lanserade temat första gången.

Och som svar till lindholm: Jag stör mig inte på att temat byts för samtliga. Jag tycker det är skönt, för då slipper jag byta till jultemat när det är jul.
 #13567  by Tronin
 
Aha, det är avaktiveringen av de vanliga som gör att man slipper byta? [thumbup]

För min del (kör mörkt tema) gör det absolut inget med snön. Då sticker jultemat ut mer från det vanliga temat.
 #14081  by AlmostOriginal
 
Vill även passa på att tacka: Rucket, ManiaC och lirod. Som har varit den drivande delen att göra denna funktion möjlig. [thumbup] (Har jag glömt någon ber jag om ursäkt) :oops:

Är det bara jag som inte kan få till "Presentation:" "Feedback:" Jag får nämligen bara en URL och inte en "rubrik" :oops:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13