Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Värderingstråden (Sega)

  • Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #22236  by Tronin
 
gambler3k wrote:Gav 350 spänn för det här, är det nått värde i spelen?
6-700 kr skulle jag värdera de tre 32X-spelen till där Stellar Assault står för större delen av summan.
gambler3k wrote:Virtua fighter och power rangers ser ut att vara pirat?
Strämmer.
 #22302  by Gastkramad
 
Tjena! Ny på forumet.

Såg lite skrivet om pirat-spel här innan, men tänkte ändå slänga ur mig frågan då det verkar skilja på åsikter kanske. Detta är Batman på Megadrive alltså, med ett jäkligt knäppt omslag. Tänker att det kanske kan vara värt något för någon samlare?

Image
 #22315  by martin2988
 
Vad kan denna raritet vara värd? :D
Komplett med manual, box i mycket fint skick
Image
 #22316  by Gastkramad
 
AlmostOriginal wrote::lol: Jag skulle gissa på att det var Castlevania.
Gissa om jag var förundrad över vilket spel det skulle kunna vara när jag fann denna. :P
 #22317  by Tronin
 
Gastkramad wrote:Tänker att det kanske kan vara värt något för någon samlare?
Oftast är pirater värda noll och ingenting. För en som samlar kanske den kan vara värd en hundring på sin höjd. Men ska du sälja bör du inte vara förvånad om den går för en tjuga.
martin2988 wrote:Vad kan denna raritet vara värd?
80-90 kr.
 #22397  by martin2988
 
Tronin wrote:
martin2988 wrote:Vad kan denna raritet vara värd?
80-90 kr.
Så lite? :( Jag trodde det skulle vara mer då jag aldrig sett en gå på Tradera :P
 #22450  by Janone
 
Grejen är väl den att det finns förhållandevis få pirater till md i Sverige, men och kanske just därför är de inte så eftertraktade. Utöver det har vi hela grejen med att det är just piratspel som en del mig inräknat kan ha lite svårt för.
 #22745  by GoryGlory
 
Är 125 kronor ett okej pris för Dynamite Dux på Master System ??

Spelet är boxat, men jag vet inte om det innehåller instruktionsbok
Last edited by Tronin on 04 Feb 2015, 02:34, edited 1 time in total. Reason: Tråd flyttad.
 #22771  by Axus
 
Vad kan dessa vara värda? Inplastade exemplar av Starblade och Silpheed till Mega CD.

Plasten till Silpheed är något nött, med vissa hål (och obi är något nött i kanten - ca en cm långt - på ett ställe) medan plasten till Starblade är finare, även om fabriksplasten har några repor.

Hade inte tänkt sälja dem, men det kan vara roligt att veta vad de skulle kunna vara värda. :)

Image
 #22782  by Henke
 
Du köpte dom själv för 500 kr i november skrev du, det borde väll ge en rätt bra prisbild?

Fast det är ju möjligt att det var ovanligt billigt. Silpheed är inte så svårt att hitta med spine men Starblade kan du nog få en del för.
 #22810  by Janone
 
Ah var det du som knep starblade på ebay.co,uk? Jag var själv galet sugen på den, minns att den specades som i gott skick men de nämnde inget om att den var inplastad förutom. Bilderna. :-P
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16