Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Vägen mot en komplett Mega Drive EU PAL-samling

  • Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #5395  by ManiaC
 
Rotmosträdet wrote:Lakers versus Celtics (2 ex är funna...)
Blåa Champions Soccer (Någon köpte ett omslag för £800!)
Death & Return of Superman
mja har man jobb så hade ja nog kunnat lägga till dem sist (om man hitta dvs) bara för att få sin samling komplett.. death and return har jag men lär väl få köpa ett till om jag vill ha manualen då ja saknar den.. svårt att hitta bara manual;P

E: la till quote då de är ny sida^^
 #5402  by ManiaC
 
Hade försökt få spelet till så bra deal som möjligt. Tillslut får man väl ge efter för vad som krävs för att få ett fullt set.. Ytterst få spel vi får lägga tusenlappar på så tycker inte man ska klaga egentligen.. hur många titlar får inte nintendo boysen lägga sjuka summor på för att få sin samling komplett..
 #5577  by ManiaC
 
Vad är det som är med i listan rotmos som inte är på segalovers. Som jag fattat det nu så har vi 537 med elitserien inräknade när ja kollar listan nu... Lägger jag till celtics har vi 538.. vilket är det 539e? Har du flux i din lista?

Ute innan man går in i kategorin så att säga så står det 538 trådar.. När man sedan går in i den så står det 537 trådar. Men det är för att den där ute räknar "alla spelen i bokstavsordning" som en tråd?

E: flux är visst i denna listan här också.. (ser också det som ett megacd tillbehör^^)

E: räknade listan för hand och fick det till 537 (538 om man räknar med celtics) Så ETT spel fattas i listan på segalovers
 #5582  by ManiaC
 
Njaeee, xfile har inte de i sin lista och hans lista är på 537 MED celtics..Alltså blir även hans lista 539st om man lägger till elitserien.... Så något från hans lista bör saknas i vår.. Frågan är vilket, lite jobbigt att jämföra också :D
 #5587  by Rotmosträdet
 
70. Champions World Class Soccer
71. Champions World Class Soccer - Ryan Giggs

Samma spel, annan box, finns 3 versioner till av det spelet. Minst.
 #5620  by Otherworld
 
Om ni hoppar en sida bakåt i denna tråden så hade vi denna diskussionen där för ett tag sedan. Då fanns det 536 spel här på segalovers, sen plus Elitserien som hade en egen lista. Med dom blev det 538. Sen med celtics så blev det 539. Vilket stämde med Rotmos lista då med.

Edit: Kan ändra min till Otherworld: 388 + 41 st. varianter med btw. Bytte till mig en variant av en polare som han hade två av :)
 #5625  by HVQ
 
mm 538 får jag det till också.

Boodshoot/Battlefrenzy är sånt spel som brukar räknas 2 gånger inte nått sånt som är felet?
 #5638  by Rotmosträdet
 
Njae, de vanliga som folk inte trodde kom här är ju:

Celtics, Hardball!, Hardball III, Thunder Force III, Mike Ditka osv. Inget av dem?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11