Forumet för dig som älskar Sega! 

  • Vägen mot en komplett Mega Drive EU PAL-samling

  • Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #4017  by Otherworld
 
Ja just det ja. Elitserien ligger i en egen lista. Men med dom så har vi ju 538 listade här. Om du har lakers vs celtics i din lista med, är ju inte med på listan här än, så ligger både din och segalovers på 539 :)
 #4022  by HVQ
 
ja blanda in swe exklusiva i den vanliga listan tycker jag.
 #4218  by Zebbe
 
Tycker synd om ManiaC, både sist här och i adventstävlingen, så jag tänkte sno sistaplatsen från honom här: 85 Europeiska Mega Drive-spel ;). Nu samlar jag inte till en komplett samling iofs., men jag kan ju vara med här ändå :).
 #5139  by ManiaC
 
mja det var en dålig snajp då jag satt på pizzeria med iphonen,, the world han ju snajpa till efteråt:P la ändå mitt maxbud på 399 ;) Började lägga mitt bud typ lite över en minut innan men tar ju sån tid o ladda sidorna på iphonen så man va tom lite rädd att missa :D

Jo funderade också på det, tycker inte man ser det ofta alls längre och inte mkt att hurra för på ebay.. dessutom såg de ut o va rätt fint så kände bara de va dags o slå till :)
 #5367  by Rotmosträdet
 
Tada!! Gjorde en fredagsräkning och hamnade en bit över 300-gränsen för första gången. Avancerade en position. :) Väntar på en 20-30 spel också.
 #5385  by Rotmosträdet
 
Njae, det finns ju 2-4 spel man aldrig kommer ha råd med tyvärr. :cry:

Vad hade han kvar, 45 st? Har någon hans mejl? Han svarar inte på sin samlarsida.
 #5389  by Rotmosträdet
 
Lakers versus Celtics (2 ex är funna...)
Blåa Champions Soccer (Någon köpte ett omslag för £800!)
Death & Return of Superman
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11